صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا سند دار در نوشهر

فروش ویلا سند دار در نوشهر

646

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
9،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16246
زمین
300 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا سند دار در نوشهر

 

ویلای پیشنهادی با بنای دوبلکس به مساحت 380 متر مربع و در زمینی به متراژ  300 متر مربع ساخته شده است، این ویلای ساحلی با سازه ای مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین و با چشم انداز جنگل واقع شده است.

خرید ویلا دوبلکس جنگلی شمال، در این بخش در تیپ ویلای دوبلکس مدرن در 3 خواب به صورت مستر با معماری و طراحی مشابه خلاصه شده است.

این ویلا در یکی از پرآوازه ترین شهر شمال کشور در سیسنگان نوشهر طراحی و احداث شده است، برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 محوطه سازی و طراحی داخلی اهمیت به سزایی در ارزش ویلا دارد، هر چه میزان محوطه‌ سازی در حیاط ویلا بیشتر باشد، هزینه‌ های بسیاری صرف آن شده است، و هم‌ چنین برای طراحی و زیبایی حیاط بیشتر از موزاییک و سنگ برای کف ‌سازی استفاده می ‌کنند، که جلوه زیبایی به ویلا می بخشد.

شمال کشور یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار بین افراد می ‌باشد، که اغلب افراد آن را بهترین گزینه برای سفر کردن در تعطیلات آخر هفته انتخاب می‌ کنند، و با در نظر گرفتن جاذبه‌ های زیبای مناطق شمالی، وجود دریای نیلگون خزر، جنگل‌ های بکر و سرسبز، دسترسی به شهرهای بزرگ و... تمایل سرمایه گذاران و عموم مردم به خرید ویلا شمال را زیاد می کند. ‌

مصالح ساختمانی یکی از عوامل مهم در امر تعیین قیمت ویلا های جنگلی شمال کشور می ‌باشد، و سنگ‌ ها در نمای بیرونی و ظاهری ویلا نقش چشمگیری در ساخت ویلا دارد، سنگ ها انواع مختلفی دارند که از مقاومت بسیار خوبی در مقابل رطوبت و شرجی بودن هوای شمال برخوردارند، زیرا دیگر محصولات مثلا فلزات بعد از مدتی دچار زنگ‌ زدگی می‌ شوند.

ویلا غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم ‌ترین آن امنیت است ندارند، پس با خرید این ویلای شهرکی ساحلی با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته و ویلا دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت، خرید خود را تضمین کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، تراس، رئوف گاردن،  و… می باشد، همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاژ و گرمایش از کف و پکیچ دیواری تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در ویلا استفاده شده است.

از دیگر امکانات داخلی ویلا، می‌ توان به سیستم گرمایش از کف کاملا هوشمند آن اشاره کرده و سند ویلا شش دانگ، پایان کار و عرصه و اعیان می باشد؛ اگر قصد 

خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما عزیزان این ویلای دوبلکس را پیشنهاد می کنیم.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: نوشهر سیسنگان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16246
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه