صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا نما انگلیسی در نوشهر

فروش ویلا نما انگلیسی در نوشهر

706

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 5ماهه
کد ملک 16250
زمین
330 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما انگلیسی در نوشهر 

 

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

فروش ویلا ساحلی ارزان قیمت در شمال با قرارگیری در شهرک با دسترسی آسان به دریا و جنگل با چشم انداز رویایی در اختیار شما عزیزان قرار دارد، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی این ویلا در سازه دوبلکس در نوشهر آشنا شوید.

خرید ویلا در نوشهر متقاضیان زیادی دارد، چرا که امروزه با افزایش مشغله های زندگی، سر و صدا و شلوغی در مرکز شهر، بسیاری از افراد می خواهند به یک منطقه آرام  سفر کنند؛ شمال کشور زیباترین منطقه برای سکونت و گذراندن تعطیلات می باشد؛ این ویلای جنگلی در استان مازندران و در شهر نوشهر قرار دارد؛ شهر نوشهر یکی از از مهم ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است؛ شهر ساحلی و جنگلی نوشهر به دلیل ساحلی بودن و از آن طرف جنگلی بودن، بسیار پرطرفدار و مسافر خیز است.

در مورد مشخصات و موقعیت ویلا درون شهرک در منطقه علی آباد عسکرخان باید گفت، که با دارا بودن 330 متر مربع زمین به صورت دوبلکس با متراژ بنای در حدود 220 متر مربع بطور کلاسیک طراحی و احداث شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه دنیز کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا جنگلی دارای يک سالن پذیرایی بزرگ با اشپزخانه و کابینت mdf با 3 اتاق خواب به صورت مستر و کمد دیواری به همراه شوفاژ و نصب رادیاتور و سرویس ايرانی و فرنگی، کف سالن سرامیک و به صورت مبله کامل طبق تصاوير موجود مي باشد، برای اطلاعات بیشتر میتوانید توسط مشاورین ویلا دنیز از نزدیک از این ویلای دوبلکس بازدید نمایید.


فروش ویلا سند دار با مجوز ساخت و پایان کار و داشتن سند مالکیت کامل شش دانگ، در شهرک برند و با امنیت بالا که توسط نگهبان مجموعه از محیط محافظت می شود، یک انتخاب بینظیر برای خرید ویلا در شمال می باشد، و هم چنین خرید ویلا نما مدرن با نمای زیبایی که دارد، نظر مشتریان زیادی را به سوی خود کشانده است، نما سنگ در شمال یک امتیازات مثبت می باشد، زیرا سنگ در برابر رطوبت شمال مقاومت بالایی دارد.
برای مشاهده و  خرید ویلا در شهرک  و  خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک کلیک کنید.

زمانی که برای بازدید از ویلایی در نقاط مختلف کشور حاضر می شوید، موقعیت مکانی ویلا و سبک سازه ویلا می تواند روی انتخاب شما خریداران تاثیر بگذارد، و بنا به دلایل دیگر ویلا در نوشهر نسبت به موقعیت و سبک های دیگر در شمال بسیار مناسب می باشد، و در ساخت این ویلا از مصالح با بهترین کیفیت استفاده است، تا در مواجه با شرایط آب و هوای شرجی شمال مقاومت خوبی داشت باشد.

برای مشاهده و  خرید ویلا ارزان کافیست روی لینک کلیک کنید، و اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس: علی آباد عسکر خان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16250
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه