صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک در نوشهر

655

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16252
زمین
400 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک در نوشهر 

 

با سلام خدمت عزیزان و همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

ویلای پیشنهادی با بنای دوبلکس به مساحت 2۵۰ متر مربع و در زمینی به متراژ ۴0۰ متر مربع ساخته شده است، این ویلای جنگلی با سازه ای مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین و با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.

 این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز می باشد که نور مخفی توسط پنجره های دوجداره بزرگ زیبای خاصی به فضای داخلی ویلا بخشیده است، قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکاناتی نظیر؛ گاز، هود و کابینت با بهترین کیفیت می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای ۳ اتاق خواب بوده که در اتاق آن کمد دیواری و کاغذ دیواری و به صورت مستر تعبیه شده اند، همچنین این ویلا جنگلی در نوشهر دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و سواحل دریای زیبای شهر نوشهر می باشد، که شما عزیزان میتوانید از این موقعیت جغرافیای نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، و برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، امکانات اولیه نظیر آب، برق، و دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، باربیکیو و … می باشد، همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در جاهای مختلف ویلا استفاده شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا جنگلی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و نیز باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلای جنگلی با امکانات کامل در نوشهر داشته باشد.

قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در نوشهر با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر نوشهر و با محیطی کاملا با امنیت بالا، بسیار منصفانه و عقلانی می باشد، که با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در نوشهر نمایید، همچنین این ویلا با داشتن یک منظره فوق العاده دارای شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط و معاوضه می باشد، که با این شرایط می توانید یک ویلای ارزنده را در نوشهر معامله نمایید.

 

 برای مشاوره بیشتر میتوانید، فرم مشاوره را پر کنید و با همکاران، ما،آنلاین در ارتباط باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16252
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه