صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید یک دستگاه ویلا داخل مجتمع ساحلی

خرید یک دستگاه ویلا داخل مجتمع ساحلی

805

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 5ماهه بدون بهره
کد ملک 16256
زمین
400 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه ویلا داخل مجتمع ساحلی

 

با سلام و درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ما در سایت تخصصی ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون عالی باشه.

این ویلا در یکی از منطقه های بینظیر شمال در ونوش نوشهر قرار دارد، در این شهرک 4 دستگاه ویلا در تیپ و سازه یکسان می باشند، و هر کدام از این ویلاها دارای شرایط و امکانات یکسان می باشند، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلای زیبا در نوشهر آشنا شوید.

ويلای جنگلی در بزرگترين و شيكترين شهرک لوكس در نوشهر با زمينی به مساحت 400 متر مربع و ساختمانی با زير بنايی به مساحت 250 متر مربع و دارای 4 اتاق به صورت مستر، با سازه ی مدرن و به روز، دوبلکس توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا دوبلکس دارای تراس دو طرفه كه از يک سوی رو به جنگل و از سوی دیگر مشرف به دریای نیلگون خزر در محوطه ی شهرکی می باشد، اگر قصد 

خرید ویلا نما مدرن را دارید، میتوانید این ویلای لوکس و لاکچری را مورد انتخاب خود قرار دهید؛ این ویلا با حیاط سازی جذاب و فوق العاده با درختان و گیاهان زینتی توجه هر بیننده را به خود جلب نموده است، و دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر و مراکز تفریحی و خرید دارد.

نمای ساختمان یکی از ارکان مهم در ساخت  ویلا می باشد، یکی از پر کاربردترین و پر طرفداران ترین نما در ساختمان ها، نمای سنگی می باشد، نمای سنگی دارای انواع مختلفی می باشد، و دارای مزایای خوبی می باشد، سنگ های اجرا شده برای نمای ساختمان، مقاوم در برابر گرما و سرما و برف و بارش های فراوان، و نیز در برابر سایش نیز مقاوت خوبی دارد، برای خرید ویلا نماسنگ  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلای ساحلی با توجه به سازه آن و موقعیت خاص و بی ‌نظیر جنگلی و ساحلی با بهترین ویو و امتیازات مثبت با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، و قیمت گذاری برای چنین سبک ویلایی کاملا واقعی و منطقی بوده است، و در کل  شرایط خرید ویلا در شمال به صورت نقدی و اقساط و حتی معاوضه کردن نیز برای شما خریداران محترم اجرا گردیده است، و شما می توانید صاحب یکی از زیباترین ویلایی شهرکی در محدوده‌ بی‌نظیر جنگلی و ساحلی در یکی بهترین منطقه در شمال شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلای فروشی فوق در این لوکیشن دارای مدارک و اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان، دارای مجوز ساخت، پایان کار، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و.... از عوامل مهم برای فروش ویلا سند دار در شمال محسوب می شود. 

 

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: ونوش

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16256
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه