صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما آجری جنگلی در شمال

خرید ویلا نما آجری جنگلی در شمال

586

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16262
زمین
230 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما آجری جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت شما خریداران عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

 

این ویلا دوبلکس جنگلی نما آجری در چمستان دارای 230 متر مربع مساحت زمین و 180 متر مربع زیر بنای این ویلا در آپادانا چمستان می باشد، و این ویلا دارای دو طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر برای ان تعبیه شده است، همان‌ طور که متوجه شدید این ویلای شهرکی در محدوده چمستان واقع شده و در کل می توان گفت این ویلا در مناطق جنگلی واقع گردیده است.

متریال و نوع نقشه به گونه ‌ای است که در حیاط ویلا با باغچه ‌ای زیبا با درختان و گیاهان زینتی و شیک رو به ‌رو می ‌شوید، که توجه افراد بسیاری به خود جلب نموده است، و  خرید ویلا در شمال و آن‌ هم در شهر چمستان همان‌ طور که گفته شد، در دو طبقه و در ردیف ویلا دوبلکس جنگلی است؛ که دارای آشپزخانه‌ ای شیک با کابینت و سالنی زیبا و بزرگ، با تاسیسات گرمایی نظیر؛ شوفاژ، گرمایش از کف، پکیج دیواری و کولر اسپلیت با سرویس ایرانی و فرنگی، حمام و...طراحی شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

خرید ویلا جنگلی در چمستان در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی با امنیت بالا قرار دارد، و اگر شما قصد  خرید ویلا سند دار   در چمستان را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسب برای شما خریداران محترم می باشد؛ زیرا این ویلا دوبلکس جنگلی دارای سند شش دانگ و تک برگ می باشد، از لحاظ امنیت میتوانید اسوده خاطر باشید و با خیال راحت این ویلا را خریداری نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک کلیک کنید.

 داشتن محیط دنج و آرام پیرامون شهرک، این ویلا، جزيی از محاسن قابل تحسین آن خواهد بود، ویلایی که در فضای سرسبز دارای ویو عالی و فوق العاده زیبا به جنگل می باشد و همچنین  دسترسی کامل به فضای سبز و فروشگاه مراکز تفریحی، مراکز خرید و... دارد، و خرید ویلا شهرکی  در شمال تفاوت‌ هایی از لحاظ موقعیت مکانی و قیمتی دارند، و این ویلای فروشی در چمستان از قیمت مناسب‌ تری برخوردار بوده و توان خرید اکثر افراد را به سمت خود کشانده است.

این ویلا جنگلی علاوه بر اینکه دارای سند مالکیت است، دارای شرایط پرداخت فوق العاده مناسب نیز می باشد؛ شرایطی مثل نقد و اقساط و حتی معاوضه نیز صورت می گیرد، پیشنهاد مشاوران ویلا نیز به شما این است که از این فرصت بدست امده نهایت استفاده را ببرید؛ تا مالکیت یک ویلا دوبلکس جنگلی در یکی از مناطق بکر جنگلی چمستان زیبا و خوش اب و هوا را تجربه نمایید.

برای خرید ویلا اقساطی و خرید ملک ارزان کافیست روی لینک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست در خواست مشاوره کنید، و فرم در خواست مشاوره را پر نمایید.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست، بهترین ها را برایتان ارزو می کنیم.


محدوده آدرس: آپادانا

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16262
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه