صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا سند دار در شمال

فروش ویلا سند دار در شمال

631

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16269
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا سند دار در شمال

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

این ویلای جنگلی که دارای 300 متر مساحت زمین و زیربنا 170 متر است، یکی از بهترین ویلاهای این شهرک می باشد که از نظر ابعاد زمین دارای مساحت  مناسبی می باشد، و در سازه دوبلکس در یکی از بهترین منطقه های چمستان در سعادت آباد طراحی و احداث شده است.

همانطور که در تصویر قابل ملاحظه است، کف سالن ویلا از کفپوش سرامیک و سقف از کناف با نورپردازی مخفی هالوژن و برای طراحی داخلی ویلا از کاغذ دیواری و...کار شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

درب ضد سرقت، پنجره دوجداره، دوربین مدار بسته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سونا و جکوزی و استخر، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل نظیر؛ شوفاژ، شومینه، پکیج دیواری، کولر اسپلیت و... برای این ویلا در نظر گرفته شده که سازنده سعی کرده از بهترین متریال و بهترین کیفیت از تجهیزات در این ویلا استفاده کند، کابینت آشپزخانه از کابینت ممبران، سینک و هود و شیرآلات برند و... از دیگر موجودیت های این آشپزخانه محسوب میشود.

این ویلا جنگلی دارای 3 اتاق خواب است، که هر یک از این اتاق ها به صورت مستر می باشد، همچنین این ویلا دارای اسناد رسمی و کامل می باشد، این اسناد به صورت شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان می باشد، و این ویلا دارای مجوز ساخت و پایان کار می باشد، و مالکیت ویلا تماما به خریدار تعلق می گیرد، که شما عزیزان با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در چمستان نمایید.

حیاط کاری عالی و همچنین الاچیق خوب که زیبای این ویلا رو دو چندان میکند، برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلا جنگلی دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است، و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر چمستان است، در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است.

خرید ویلا استخر دار علاوه بر آن که شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد، می توان در تمامی فصل سال می شود از آن استفاده کرد، و در کنار استخر دارای سونا و جکوزی می باشد، که جزو تجهیزات و امکانات لوکس می باشد. 

این ویلا دوبلکس لاکچری، دارای نگهبانی24 ساعته می باشد، که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را جمع می کند؛ تمامی ویلاهای این شهرک به صورت دوبلکس بوده و فاصله این شهرک تا جاده اصلی بسیار نزدیک می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک دیگر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

خرید ویلا نماسنگ بصورت نقد و اقساط و معاوضه می باشد؛ به گونه ای که شما با پرداخت بخشی از مبلغ اعلام شده، می توانید الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نمایید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد، برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16269
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه