صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

692

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16274
زمین
205 متر مربع
بنا
162 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

 

با سلام و عرض ادب خدمت شما سروران گرامی، در این آگهی قصد داریم یک ویلا نیم پیلوت جنگلی در یکی از سرسبز ترین منطقه در آهودشت چمستان به شما عزیزان معرفی نماییم، با ما همراه باشید.

فروش ویلا جنگلی در بهترین و خوش آب و هوا ترین منطقه شمال در شهر آهودشت و در محدوده چمستان با دسترسی آسان و نزدیک به جاده و جنگل و دریا و  در دسترس بودن به مراکز خرید و گردشگری و... توریستی ترین  منطقه دیدنی و بکر در شمال واقع شده است.

خرید ویلا نما مدرن به دلیل ظاهر شیک و لوکس و داشتن یک تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، امروزه طرفداران بسیاری دارد.

فروش ویلا جنگلی در شهرک با ویو و چشم انداز رو به جنگل و کوهپایه با متراژ زمین 205 متر مربع و 162 متر مربع مساحت زیربنای این ویلا در چمستان می باشد، که از متریال و نوع مصالح و آیتم های کار رفته در این ویلا جنگلی از نوع بهترین مارک های شناخته شده در بازار مصالح ساختمانی می باشد، در سازه نیم پیلوت ساخته شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا دارای یک آشپزخانه با بهترین امکانات و نصب کابینت از نوع mdf و کف سالن و اتاق ها با سرامیک، شیشه ها و پنجره ویلا دوجداره ضد سر و صدا و درب ورودی از جنس ضد سرقت و سقف داخلی از جنس کناف و چوب و سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور، شومینه، گرمایش از کف و سرمایش اسپیلت کولر می باشد، و ویلا جنگلی جنگلی درون شهرک با دو طبقه به صورت 3 اتاق به صورت مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... می باشد.

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شهرک و با امنیت بالا و داشتن نگهبان 24 ساعته و گیت ورودی با امنیت کامل نگهبانی و درب ریموت کنترلی برای کنترل ورود و خروج افراد متفرقه و غیر ساکن در این شهرک و... باعث ارزش این خرید ویلا در شهرک جنگلی  از لحاظ موقعیت مکانی و ویو همزمان روبه جنگل و کوهپایه و همچنین قیمت مناسب آن نسبت به شهرک های ویلایی مشابه در نقاط مختلف شمال گردد، بازدید از این ویلای ارزنده توسط مشاوران مجموعه دنیز از دست ندهید.
قیمت ویلا فروشی دارای سند مالکیت شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار بسیار مناسب می باشد، که شما خریداران محترم می توانید برای

خرید ویلا سند دار در شمال از مشاورین مجرب ویلا دنیز اطلاعات کسب نمایید.

خرید ویلا جنگلی در شمال یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی متقاضیان خرید ویلا در شمال می باشد.برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویلا دنیز آنلاین در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای ارتباط با همکاران ما می توانید از کلید تماس با ما استفاده کنید.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16274
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه