صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا استخر دار در شمال

فروش ویلا استخر دار در شمال

801

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16276
زمین
440 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا استخر دار در شمال

 

 با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان، به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای استخردار ارزنده در شمال کشور، اگر شما قصد خرید ویلا در شمال را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

این ویلا در شهر پر طرفدار و جنگلی و ساحلی نوشهر بنا شده است؛ من اگر هر چه از خوبی و مزیت های این شهر برایتان بازگو کنم، کم گفته ام؛ نوشهر یک شهر خوش آب و هوا و کوهپایه ای و همینطور جنگلی و حتی سواحل دریا خزر جزو مناطق قابل دسترسی در نوشهر می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر شما قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، این ویلا با متراژ 440 متر مربع مساحت زمین و 400 متر مربع زیربنای این ویلا دوبلکس در شهرک می باشد، گزینه مناسبی برای شما خریداران محترم می باشد، ویلاهای دوبلکس، یکی از انواع ویلاها هستند، که شما می توانید، از حداکثر فضایی که در اختیار دارید، استفاده کنید؛ معمولا ویلاهای دو طبقه از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و خاص تر طراحی می‌ شوند، و توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب می کنند؛ یکی از مهمترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند، داشتن فضای بیشتر و چشم‌ انداز زیبا تر در مقایسه با ویلاهای فلت و نیم پیلوت است.

 

امنیت بالا اطمینان، قیمت بهتر، اطمینان از منابع، آب، برق و گاز، تنوع در ساخت شهرک، زیبای و متفاوت بودن موقعیت مکانی، محوطه سازی زیبا و... عوامل تاثیر گذار برای خرید ویلا شهرکی  می باشد، ویلای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد، و این امنیت حتی می‌ تواند از ویلا های معمولی و شخصی ساز بیشتر باشد، نگهبانی و حراست و دوربین‌ های مدار بسته می‌ تواند امنیت را برای ویلای شما هر چی بیشتر کند.

یکی از مزایای خوبی که این ویلا دارد، داشتن سند و مدارک رسمی می باشد، این ویلا، دارای سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و... می باشد، که می تواند خیال شما را در مورد سند آسوده کند؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما این ویلای جنگلی را پیشنهاد می دهیم.

اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ویلا برای شما عزیزان بگوییم، این ویلا دارای استخر می باشد، که شما با خرید ویلا استخر دار از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد و همچنین این ویلا دارای سونا و جکوزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته و... طراحی داخلی مدرن با کاغذ دیواری و نور پردازی از سقف و وجود پنجره های قدی که نور کافی به سالن دلباز این ویلا وارد می شود، می توانید نهایت لذت را از این ویلای زیبا در شمال ببرید.

برای اطلاعات بیشتر می ‌توانید، از در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاوران ما، آنلاین، در ارتباط باشید؛ و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید، از تماس با ما استفاده کنید.


محدوده آدرس: عکی عسکرخان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16276
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه