صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ساحلی شیک در شمال

خرید ویلا ساحلی شیک در شمال

671

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
6،500،000،000 تومان
نصف نقد. الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16280
زمین
520 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ساحلی شیک در شمال 

 

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ما در سایت تخصصی ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون عالی باشه.

 

خرید ویلا دوبلکس ساحلی در یکی از شيک ترين شهرک های لوكس شمال با زميني به مساحت 520 متر مربع و ساختماني با زير بنايي به مساحت 250 متر مربع 4 خوابه که هر کدام از خواب های ویلا، یه صورت مستر می باشد، به صورت دوبلكس با سازه اي امروزي، با نماي ساختمان با پوشش سنگ درجه يك بسيار زيبا و مدرن، با ویو زیبا با امکانات کامل در اهلم محموداباد احداث شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 همانطور که در تصاویر از ویلا قابل مشاهده است، برای سالن این ویلا از سرامیک با بهترین جنس و نورپردازی و کناف کاری و لوستر برای سقف در نظر گرفته شده است، همچنین طراحان داخلی برای زیباتر شدن نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری با بهترین کیفیت و...  اکازیون دیزاین شده است.

کابینت آشپزخانه ممبران، هود و شیرآلات و... درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، 4 اتاق خواب دارای کمد دیواری و تاسیسات سرمایی و گرمایی مانند؛ شوفاژ و شومینه گرمایش از کف، کولر اسپلیت و... را دارا می باشد.

آنچه که باعث میشود یک ویلا به شکلی مطلوب ساخته شود، توجه به نیاز مشتری و پیروی از مد و به روز بودن می باشد، که این عوامل و عوامل دیگر برای جذب مشتری نقش بسزایی دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

قیمت ویلا با توجه به سازه مدرن و موقعیت خاص و بی‌ نظیر ساحلی  و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، دارای قیمت مناسب می باشد،

اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، این ویلا موقعیت مناسبی دارد، که میتوانید از شرایط نقد و حتی اقساط و معاوضه برای خرید این ویلا دوبلکس استفاده نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید. 

محوطه سازی زیبا و باغچه كاري و گل كاري بسيار دلنواز با درختاني تنومند و گل و گیاه زینتی و سنگ فرش بودن محوطه و نمای لوکس، باعث جذابیت ظاهری ویلا شده است.
این ویلا ساحلی با توجه به متراژ زمین و ساخت زیبای ویلا و با امتیازات کامل در یکی شهرک زیبا و برند و دارای امتیازات مثبتی دیگر، شامل نگهبانی 24 ساعته، و از همه مهم تر داشتن اسناد مالکیت کامل نظیر؛ سند مالکیت شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار، که جز ویلا سند دار در شمال می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تمامی مدارک و اسناد این ویلا کامل و قابل استعلام بوده و شما خریداران عزیز با خیال آسوده و با اطمینان کامل می توانید این ویلا را خریداری نمایید. 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به درخواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

این ویلا را بخاطر بسپارید، ویلا دنیز برای شما بهترین ها را ارزو میکند.

 


محدوده آدرس: اهلم

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16280
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه