صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا ارزنده در شمال

فروش ویلا ارزنده در شمال

646

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
7،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16283
زمین
1000 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا ارزنده در شمال

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان همیشگی و عزیز ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس  واقع در منطقه زیبا سرسبز چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای جنگلی در بنای دوبلکس به مساحت 500 متر مربع و در زمینی به متراژ 1000 متر در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد.

 این ویلا در چمستان دارای 4 اتاق خواب که به صورت مستر می باشند، این ویلا جنگلی در بهترین منطقه تهرانی نشین شهرکی با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر و... در منطقه جنگلی واقع شده است.

از دیگر ویژگی های این ویلا، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد، و برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و... استفاده شده است.

برای آشپزخانه این ویلا امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده است، وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شمال داشته باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، باربیکیو و تاسیسات سرمایی و گرمایی نظیر، شومینه و شوفاژ و گرمایش از کف و کولر اسپلیت و... در جاهای مختلف ویلا استفاده است، که در فصول سرما و گرما دیگر نیاز به تهیه امکانات مورد نیاز نمی باشید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 خرید ویلای سند دار در شمال، شاید برای شما در انتخاب اول در هنگام خرید باشد، اما باید توجه داشته باشید که سند ویلا دارای انواع مختلف است،

خرید ویلا سند دار با سند شش دانگ، تک برگ، پایان کار و عرصه و عیان با اقساط و شرایط مشخص  برای تسویه مالی نیز انجام می پذیرد، و خریدار نصف مبلغ ویلا را نقد و مابقی را قسطی و شرایطی با قسط کوتاه مدت، می‌تواند پرداخت نماید تا صاحب و مالک ویلا با سند شش ‌دانگ در شمال با چشم‌ انداز ابدی و عالی به جنگل و کوه، در محیطی امن در مازندران شوید.

برای مشاهده و  خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و باعث شده بر ذهن  هر ببینده و خریدار تاثیر مثبت بگذارد، چنانچه تمایل به خرید ویلای دوبلکس سند دار در شمال در متراژ  1000 خرید ویلا در بهدشت چمستان در نظر دارید، این ویلا مناسب ترین گزینه برای انتخاب می باشد، بازدید از این ویلا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16283
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه