صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در شهرک

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در شهرک

702

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16286
زمین
250 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در شهرک

 

با سلام و عرض ادب، خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، در ادامه ی این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلا مدرن در شهرک آشنا خواهید شد.

این ویلا دارای 400 متر مربع زیر بنا و 250 متر مربع مساحت زمین این ساختمان در محموداباد می باشد، که 3 اتاق خواب آن به صورت مستر می باشد، همانطور که می دانید مستر بودن به معنای داشتن امکانات کامل و دارای سرویس بهداشتی و حمام و در متراژ استاندارد می باشد، طراح داخلی این ویلا با استفاده از کاغذ دیواری با سبک مدرن به نمای داخلی ویلا، زیبای خاصی بخشیده است که با طراحی و دقت برای انتخاب وسایل برای ویلا می توانید زیبایی بینظیری به این ساختمان خود ببخشید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که می دانید این ویلا دارای سازه مدرن و به روز که امروزه طرفداران بسیاری دارد، به صورت دوبلکس طراحی و در سرخ رود محموداباد احداث شده است، اتاق خواب های ویلا در طبقه دوم قرار دارند، که توسط راه پله موجود در ویلا می توانید، به طبقات دیگر دسترسی داشته باشید و به امکانات اتاق خواب ها و دسترسی خوب و عالی به ویو زیبای شمال داشته باشید، این ویلا با داشتن تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی به جنگلهای شمال، ساحل بینظیر دریای خزر، بسیار روحیه بخش بوده و آرامش بخش خواهد بود، که در کنار خانواده و دوستان عزیزتان می توانید نهایت لذت را از این لوکیشن عالی ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس دارای یک ساختار اصولی و توسط مهندسین و طراحان حرفه ای اجرا شده است، که برای این ویلا پنجره های بلند و دوجداره در نظر گرفته شده، که نور کافی از طریق این پنجره ها به درون ویلا وارد می شود، و همچنین یک آشپزخانه شیک با امکانات کامل با بهترین کیفیت از هود، شیرآلات، کابینت و... می باشد، که زیبای به ویلا بخشیده است.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک رنگی کلیک کنید.

شاید برایتان جالب باشد، این ویلا دارای امکانات عالی دیگر مانند؛ استخر، سونا، جکوزی نیز دارا می باشد، این ویلا دارای یک استخر بزرگ با امکانات کامل و سر پوشیده می باشد که می توانید در آن شنا کنید و احساس آرامش کنید، این استخر دارای سرامیک استخری با بهترین کیفیت می باشد، برای مشاهده و

خرید ویلا استخر دار روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در کلام آخر این ویلای دارای اسناد رسمی مانند، سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و.... می باشد، و در یک محیطی با امنیت کامل شهرکی که توسط نگهبان مجموعه و دوربین مدار بسته و.... امنیت ویلا تامین می شود، که با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا سند دار در شمال نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان، مشاوران ویلا دنیز آماده پاسخ گویی به شما خریداران محترم می باشند، کافیست فقط، فرم در خواست مشاوره را پر نمایید.

برای ارتباط مستقیم با مجموعه نیز به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. 


محدوده آدرس: سرخرود

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16286
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه