صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما رومی

خرید ویلا دوبلکس نما رومی

688

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16289
زمین
240 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

 بهترین گزینه برای خرید ویلا در کشور،  خرید ویلا در شمال میتواند باشد، ویلایی در دل جنگل با زیبایی طبیعت و بکر و رو به جنگل در محیطی امن و شهرکی با جکوزی، داخل ویلا با تراسی با ویو همیشگی به کوهپایه و چشم انداز دریا و جنگل و... همراه باشد.

این ویلا در منطقه ساحلی محموداباد با مساحت زمین 240 متر و زیر بنای این ویلا 160 متر می باشد، که در سازه فوق العاده مدرن و شیک دوبلکس، در دو طبقه مجزا که از طریق راه پله بهم وصل میشوند، با متریال خاص و طراحی منحصر به فرد توسط مجرب ترین افراد، با نمای شیشه و سنگ در این شهرک خودنمایی میکند، بازدید از این ویلای شیک را توسط مشاورین دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

امکانات و امتیازات ویلا در این شهرک ساحلی به این صورت می باشد، ویلا دارای سند تک برگ، شش دانگ، مالکیت با کاربری مسکونی، دارای پروانه ساخت و پایان کار، و دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی کامل مانند: گرمایش از کف، شوفاژ و شومینه و کولر اسپلیت و... و پکیج دیواری و رادیاتور، سیستم نورپردازی و آلاچیق و باربیکیو و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و جکوزی و.... را دارا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما  را کلیک کنید.

این ویلای زیبا دارای امتیازات بیشتری می باشد، برای مثال جنس شیرآلات و کاشی و سرامیک، و تجهیزات آشپزخانه مانند هود و سینک و شیرآلات و... از بهترین  برند و با کیفیت بالا می باشد.

این ویلا از لحاظ امنیت یک ویلای بسیار مورد اطمینان می باشد، زیرا این ویلای دوبلکس در یک شهرک برند که دارای گیت ورودی که از ورود و خروج افراد متفرقه جلوگیری می کند و هم چنین با وجود یک شخص به صورت نگهبان که 24 ساعته از ویلا و محیط مورد نظر حفاظت می کند، دارای امنیت می باشد و ناگفته نماند این ویلا همچنین دارای درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و... می باشد، که از لحاظ امکانات امنیتی تکمیل می باشد، که شما خریداران عزیز به خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا در شهرک محموداباد نمایید.

نمای سنگ از جمله شیک‌ ترین و مدرن ترین نما‌های ساختمان است و اکثر ویلا‌های لوکس از این نوع نما استفاده می‌کنند، و  خرید ویلا نماسنگ به دلیل مقاومت بالای سنگ در مقابل تغییرات جوی هوا، طرفداران بسیار زیادی دارد.
 
اسناد این ویلا به صورت کامل می باشد و سند ویلا شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما عزیزان این ویلای دوبلکس را پیشنهاد می کنیم.
 
 

اگر نیازمند مشاوره بیشتر هستید کافیست دکمه ثبت درخواست مشاوره که سمت راست همین صفحه است، کلیک کنید؛ تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت با شما هماهنگی لازم را انجام دهند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند. 

 

محدوده آدرس: چهارمحال

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16289
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه