صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن

715

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16291
زمین
200 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن 

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال کشور، اگر  شما قصد خرید ویلا در شمال را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

این ویلا دوبلکس در آزادمون در محموداباد ساحلی با متراژ زمین 200 متر و 240 متر مربع متراژ بنای ویلا، در سازه دوبلکس در یکی از شهرک های برند توسط مهندسین و معماران طراحی و احداث شده اند، و در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است.

قرار گرفتن در بهترین منطقه با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر، فاصله کم با دریا و... از محاسن

خرید ویلا در محموداباد محسوب می شود.

برای نمای داخلی این ویلای دوبلکس از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت و کف پوش و... استفاده شده است که نشان دهنده، یک معماری داخلی مدرن و ارزنده برای این ویلای ساحلی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

محوطه این ویلا فروشی در آزادمون با گلها و درختان زیبا تزیین شده است که این ویلای ساحلی علاوه و بر زیبای منحصر به فرد دارای امکاناتی نظیر؛ رئوف گاردن، آلاچیق، دوربین مدار بسته، کف سرامیک، سقف کناف، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و هم چنین دارای تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل مانند؛ گرمایش از کف و شوفاژ، شومینه و کولر اسپلیت و... می باشد، که شما خریداران عزیز دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه برای ویلا نمی باشید.

برای نور پردازی بیشتر در ویلا از پنجره های بزرگ قدی دوجداره با ویو به جنگل و کوهپایه و... به کار گرفته شده است. 

این ویلای ساحلی علاوه بر امکانات اولیه، در سال 1399 تمامی انشعابات و الزامات ضروری مانند: آب و برق و گاز را دریافت نموده است، می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، باغ گل و گیاه، سیستم تصفیه آب و آلاچیق و …اشاره کرد.

 امروزه برای خرید ویلا، امنیت ویلا را در نظر می گیرند، ما به شما عزیزان خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهیم، که در آن از نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته برای امنیت شهرک استفاده شده است که خیال شما را از خرید ویلا در آزادمون محموداباد آسوده کند.

با  خرید ویلا سند دار  در شمال می توانید یک خرید مطمئن برای خود رقم بزنید، و برای خرید میتوانید از کمک مشاوران مجرب ویلا دنیز استفاده کنید.

برای اطلاعات هر چه بیشتر از این ویلای زیبا می توانید از طریق درخواست مشاوره، که در سمت راست قرار گرفته است استفاده کنید و با مشاوران ویلا دنیز آنلاین در ارتباط باشید.

برای ارتباط با ما  مجموعه دنیز کافیست روی گزینه تماس با ما کلید کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس: آزادمون

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16291
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه