صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس در شهرک برند

فروش ویلا دوبلکس در شهرک برند

619

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16292
زمین
200 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس در شهرک برند

 

 با سلام و عرض ادب خدمت  شما مشتریان گرامی؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه در سلامت کامل به سر ببرید.

امروز خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما شیک را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال  را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 لازم به توضیح است که این ویلای ساحلی در محموداباد با سازه ای مدرن و لاکچری در خوش آب و هوا ترین منطقه بولیده محموداباد با بنای دوبلکس به مساحت 240 متر مربع در زمینی به مساحت 20۰ متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا و با سازه ای مدرن و امروزی با استفاده از بهترین متریال و مصالح روز، در خوش آب و هواترین منطقه ساحلی واقع شده است، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای ساحلی در شهر محموداباد، دارای ۳ اتاق خواب در ابعاد استاندارد می باشد، که تمامی اتاق های این ویلا به صورت مستر می باشد.

ویلای مورد نظر دارای امنیت بالا، چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر، فاصله کم با دریا می باشد که همگی از محاسن،

خرید ویلا ساحلی در شمال می باشد.

 

قسمتی از متراژ این ویلای لوکس به آشپزخانه اختصاص داده شده است، که دارای کابینت ام دی اف با جنس مرغوب، هود، گاز و شیرآلات به روز و... می باشد، همچنین این ویلای ساحلی با داشتن سالن بزرگ و دلباز با پنجره های دوجداره رو به طبیعت زیبا و بکر شمال، و ویو همیشگی و ابدی به دریای نیلگون دریا خزر، انگیزه خرید ویلا در محموداباد را چند برابر می کند.

 در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، برای طراحی داخلی ویلا از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، هم چنین این ویلا ساحلی دارای امکانات کامل نظیر سونا و جکوزی و استخر می باشد و برای آن دسته عزیزانی که قصد خرید ویلا استخر دار را دارند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا نصب و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از نکته های بسیار مهم در  هنگام خرید ویلا، امنیت منطقه آن می باشد؛  خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت آن کاملا تضمین شده می باشد؛ علاوه بر شهرکی بودن، ویلا دارای سیستم امنیتی کامل است و دارای دوربین های مدار بسته، دزدگیر و همچنین درب ورودی ضد سرقت می باشد.

سند ویلا شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما عزیزان این ویلای دوبلکس را پیشنهاد می کنیم.

نمای بسیار زیبای این ویلا، سنگی و به صورت نما انگلیسی طراحی شده است؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل مقاومت بالای سنگ در مقابل تغییرات جوی هوا، طرفداران بسیار زیادی دارد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشی

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: بولیده

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16292
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه