صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا نیم پیلوت در شهرک

فروش ویلا نیم پیلوت در شهرک

683

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16302
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت در شهرک 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

عنوان خرید ویلا در شمال را برای شما عزیزان مطرح کردیم، تا یک دستگاه ویلا نیم پیلوت را که در حومه شهر محموداباد واقع شده را به عزیزانی که قصد خرید ویلا در محموداباد را دارند معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت در شهر ساحلی افراسرا محموداباد بنا شده است؛ محموداباد به دلیل مجاورت با دریای خزر و همچنین دارا بودن محیط سرسبز، مقصد بسیاری از مسافران در طول سال می باشد؛ اکثر خریدارانی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، شهر محموداباد را برای خرید ویلا در شمال انتخاب می کنند.

متراژ کل زمین این ویلای نما سنگ 300 متر و زیربنای آن 170 متر می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و اماده بهره برداری می باشد؛ و از دیگر ویژگی های این ویلا، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت برای ساخت این ویلا می باشد، و وجود پنجره ها بلند باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد.

از امکانات داخلی ویلا باید به 3 خواب آن که به صورت مستر طراحی و ساخته شده است اشاره داشت، کف ویلا تماما از سرامیک پوشیده شده است، و نیز دیوار های آن به وسیله کاغذ دیواری دیزاین شده است، که زیبای بسیار جالبی با سقف آن ایجاد کرده است، آشپزخانه به وسیله کابینت های بسیار شیک و مرغوب پوشیده شده است، همچنین یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب ویلا، تراس آن می باشد، که رو به حیاط و محوطه بسیار شیک ویلا و طبیعت با چشم انداز زیبا به کوهپایه و جنگل های شمال می باشد.

 از دیگر مزیت ‌های این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ ویلاهای شهرکی از آنجا که دارای امنیت بالایی می باشند، متقاضیان زیادی دارند؛ اگر شما هم نگران امنیت ویلای خود هستید، خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا این شهرک که ویلا با سازه نیم پیلوت در آن احداث شده است، جزو یکی از شهرک های برند محموداباد می باشد، و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد که توسط این شخص از ویلاهای شهرک محافظت می شود.

اگر قصد خرید ویلا سند دار در شمال کشور را دارید، مشاوران مجرب ویلا دنیز، این ویلا نیم پیلوت ساحلی را با نمای کلاسیک را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد؛ زیرا این ویلا لوکس دارای سند مالکیت شش دانگ، عرصه و اعیان، تک برگ و نیز پایان کار می باشد، یکی از مهم ترین مزیت خرید این ویلا، بهره مندی از شرایط پرداخت نقد و اقساطی آن می باشد؛ شما با خرید ویلا اقساطی می توانید بخشی از مبلغ قرار داد را به صورت نقد و مابقی آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

 

برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.
برای تماس و ارتباط با مجموعه ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
ویلا دنیز همیشه به شما بهترین ها را پیشنهاد میدهد.

محدوده آدرس: افراسرا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16302
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه