صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال

731

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون
کد ملک 16308
زمین
300 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

با ما همراه باشید تا با یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در شمال در منطقه تشبندان محموداباد آشنا نماییم.

با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه ‌ای که شهر محمودآباد دارد، دارای امتیازات زیادی می باشد، نظیر؛ آب‌ و هوای مطبوع و متعدل، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی، مراکز خرید، مراکز درمانی و مناطقی برای گردشگری، که مجموع این عوامل باعث شده توریست ها و عموم مردم به‌ ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی در شمال را دارند، اقدام به سفر به شمال آن هم به شهرستان محمودآباد می کنند.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

محمودآباد دارای روستاهای فراوان می باشد، همچنین این روستاها دارای امکانات کامل مثل مراکز خرید، سوپرمارکت، نانوایی، مرکز درمانی و .... می باشند، و این روستاها دارای آب و هوای متعدل و دارای پوشش گیاهی و ... می باشد، و حتی قابلیت دسترس سریع به مرکز شهر را دارد.

فروش ویلای مهندسی ساز در شمال با کیفیت ساخت عالی را بیشتر در شهرک های برند با تیپ ویلاهای شبیه به هم و زیر نظر یك سازنده می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا در شمال دارای مزیت ها بسیار زیادی می باشد با خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال میتوانید دسترسی راحت و اسان به مناطق شمال داشته باشید، مناطق فوق العاده زیبا دارای چشم انداز زیبا و دل باز و همیشگی که همه افراد را به خود جذب میکند، و این ویلا با داشتن مناطق گردشگری و ... همچنین دارای فاصله کم به دریا و جنگل و کوه های اطراف میتوانید نهایت لذت را با خانواده و دوستان خود در تعطیلات ببرید.
 این ویلا در شهرک با امنیت کامل با نگهبانی 24 ساعته می باشد و همچنین این ویلا دوبلکس جنگلی فول امکانات با لوکس ترین لوازم و دیزاین مدرن همچنین با مشاعات زیبای شهرک و امتیازات سند مالکيت جزو بهترین ویلای فروشی در محموداباد و شمال کشور در مازندران مطرح میشود.

همچنین این ویلا دارای سند مالکیت 6 دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد که پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا سند دار می باشد که از این فرصت مناسب خرید ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن که برای این ویلا ارایه گردیده است نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از ویلا لاکچری دارای امکانات کامل در محموداباد و دارای ویو بی نظیر به دریا و جنگل بشوید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی دیگر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

اگر نیاز به مشاوره بیشتر هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد فشار دهید تا مشاوران مجرب مجموعه دنیز به در خواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس: تشبندان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16308
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه