صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس با معماری خاص در شمال

خرید ویلا دوبلکس با معماری خاص در شمال

1040

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
6،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 2ماهه بدون بهره
کد ملک 16325
زمین
400 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس با معماری خاص در شمال

با عرض سلام و وقت بخیر، خدمت شما همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم در کنار خانواده شاد و سلامت باشید.

در این آگهی بصورت کامل با خرید ویلا دوبلکس در شمال کشور، آشنا خواهیم شد.

ویلاهایی که بصورت مهندسی و با معماری مدرن، و خاص ساخته می شوند، معمولا بیشتر، مورد توجه متقاضیان خرید قرار میگیرند، و برایشان جذابت بیشتری نسبت به دیگر، ویلاها و ساختمان ها دارد، این ویلای پیشنهادی، بر اساس اصول مهندسی و طبق قوانین معماری، طراحی و اجرا شده است، این ویلای لوکس در منطقه سرسبز و خوش آب و هوای شهرستان محموداباد و در روستای آرام و زیبای علمده واقع شده است.

در صورت تمایل به دسترسی آسان تر، و مشاهده فایل های خرید ویلا مدرن و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی عبارت رنگی کلیک کنید.

این ویلا دارای 400 متر مربع زمین، و 400 متر بنا که، به صورت دوبلکس، طراحی و ساخته شده، که از 3 خواب مستر، که هر کدام از این اتاق ها،دارای سرویس بهداشتی فرنگی، و کمد می باشند، سالن ها و اتاق ها در هر دو طبقات ، دارای سقف کناف شده، همراه با نور پردازی مخفی، و هالوژن، به همراه، کف سرامیکی درجه یک و براق، که نمای بیرونی آن، از سنگ های مرغوب و مقاوم در برابر سرما و گرما اجرا گردیده است،  همچنین پنجره های سراسری، و وجود بالکن ها باعث شده، ویلا از نور طبیعی و چشم انداز بسیار عالی برخوردار باشد، و محوطه بیرونی ویلا، با گل و گیاه زینتی آراسته شده است، و هنگامی که، وارد حیاط ویلا می شوید، فضای دلباز و سرشار از انرژی مثبتش، باعث تغییر روحیه، و شادابی شما می شود.

این ویلا در یکی از شهرک های منطقه شمالی کشور واقع شده است، و دارای نگهبانی و درب ریموت دار می باشد، که چشم انداز کاملی به کوه و جنگل دارد، همچنین می توانید فضای پشت بام این ویلا را، به محیط کاربردی تبدیل کنید، البته این فضا با طراحی، به یک روف گاردن، و مکانی دنج برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت تبدیل می شود، و یا میتوانید به پایه ای، از یک کسب و کار خانوادگی سودآور، تبدیل کنید.

اگر قصد خرید ویلا شهرکی یا خرید ویلا لاکچری را دارید فقط روی متن رنگی کلیک کنید.

ویلا مذکور دارای امکانات رفاهی ویژه، از جمله استخر سرپوشیده به همراه جکوزی وسونا می باشد، که این امکان را به شما می دهد، که با خیال راحت در تمام فصول، سرد و گرم سال از امکانات استخر ویلا خود بهره ببرید، علاوه بر آن، امنیتی که استخر سرپوشیده، به حریم خصوصی شما می دهد، بسیار حائز اهمیت می باشد، همین امکانات فوق باعث شده افراد بسیاری خواهان خرید ویلا استخردار با طراحی سرپوشیده باشند. 

لازم به ذکر می باشد این ویلای لوکس پیشنهادی، علاوه بر نکات مثبت گفته شده، دارای امتیازی به عنوان اقساطی بودن می باشد، که کمک بزرگی برای خریداران می باشد، چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، حتما به شرایط حقوقی ویلا دقت کنید.

اگر شما دوستان به دنبال سرمایه گذاری با خرید ویلا هستید، می توانید از خدمات، مشاوران ویلا دنیز استفاده کنید، و با خرید ویلا سند دار در شمال از اطمینان خاطر برخوردار شوید. 

 همراهان گرامی برای مشاوره رایگان، کافیست بر روی فرم در خواست مشاوره که در سمت راست صفحه قرار گرفته کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

با آرزوی موفقیت روزافزون.


محدوده آدرس: علمده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16325
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه