صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس سند دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس سند دار در شمال

638

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماه
کد ملک 16326
زمین
400 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سند دار در شمال

 

با سلام و وقت بخیر، خدمت شما دوستان گرامی و همیشه همراه، سایت ویلا دنیز، امیدوارم زندگیتان، سرشار از خیر و برکت باشد، و در سلامتی کامل به سر ببرید، با ما همراه شوید تا یک ویلا سند دار را به شما معرفی کنم.

این ویلا با طراحی دوبلکس در منطقه شهرکی و خوش آب و هوا، و آرام عَلَمده، در شهرستان محمود اباد واقع شده، که از نگهبانی 24 ساعته و امنیت بالا برخوردار می باشد، شهرک در منطقه ای استقرار دارد که، از طبیعت بکر برخوردار است، و چشم انداز ویلا به کوه و جنگل می باشد، پیشنهاد میکنم چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید برای بازدید از این ویلا هم شده، به این منطقه زیبا سفر کنید.

 این ویلای 400 متر مربعی در سال 1399 ساخته شده، و در زمینی به مساحت 400 متر مربع واقع شده، که نمای آن به صورت رومی با تلفیق از سنگ و سیمان سفید اجرا شده، که جلوه زیبا تری به نمای ساختمان بخشیده است، یک مزیت دیگر این ویلا، وجود تراس بزرگش می باشد،که می توانید به سلیقه خود، و با قرار دادن میز و صندلی شیک این محیط را چیدمان کنید، و از طبیعت موجود در اطراف ویلا و هوای دلپذیر شمال نهایت استفاده را ببرید، قابل ذکر می باشد، در این ویلا، روی دیوار های حیاط، دزدگیر شاخ گوزنی استفاده شده، که محافظت و امینت، خوبی برای ساختمان محسوب می شود، همچنین دارای دروازه ریموت دار می باشد که عبور خودرو تا فضای مسقف برای پارک ماشین را آسان تر می کند. 

برای مشاهده دیگر فایل هایی همچون، خرید ویلا شهرکی و خرید ویلا نما مدرن کافیست فقط روی عبارت رنگی کلیک کنید.

این بنای دوبلکس دارای 4  اتاق خواب می باشد که همه در طبقه بالا و به صورت مبله، با کلیه لوازم رفاهی طراحی و چیدمان شده است، همچنین کفپوش ویلا به صوت پارکت بوده، و دارای درب ضد سرقت، و اشپزخانه مدرن، و انشعاباتی، نظیر آب و برق و گاز میباشد، ویلا از هر لحاظ بسیار  شیک و زیبا بوده و با سازه ای قوی و مستحکم اجرا شده، که خیال شما از جهت سرمایه گذاری با خرید ویلا بسیار راحت می کند، چون با خرید چنین ویلا با امکانات کامل، در سال های اینده ارزش سرمایه شما چند برابر می شود.

این ویلا دوبلکس، دارای جکوزی و سونا می باشد، و اعضای خانواده این امکان را در اختیار دارند، که در تمام فصول و هر ساعتی که وقت خالی دارند برای از بین بردن خستگی و ارامش اعصاب از این امکانات موجود، در ویلا استفاده کنند.

برای مشاهده و خرید ویلا فول امکانات و خرید ویلا استخر دار حتما گزینه های رنگی را انتخاب کنید.

و در آخر، قیمت این ویلا دوبلکس، با چنین امکانات کامل و به صورت مبله، همراه با سند مالکیت، تک برگ ششدانگ حدود 2400000000 تومان می باشد، که به صورت اقساطی، و یا معارضه به فروش می رسد.

 مشاوران  ویلا دنیز پیشنهاد میکنند، حتما فایل های دیگر، موجود در سایت همچون خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا ارزان را مشاهده فرمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره حتما با ما تماس بگیرید.

 با آرزوی بهترینها برای شما دوستان گرامی. 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: علمده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16326
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه