صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نمارومی جنگلی درشمال

خرید ویلا دوبلکس نمارومی جنگلی درشمال

693

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
6،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماه
کد ملک 16327
زمین
400 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

 

با سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما همراهان عزیز و گرامی، امیدوارم همیشه سلامت باشید، و حال دلتون عالی باشه.

در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک ویلای نما رومی را به شما معرفی کنیم.

این  ویلا لاکچری در خطّه ی سرسبز  شمال واقع شده است، و گزینه مناسبی برای افرادی می باشد، که خواستار، ویلاهای شیک جنگلی، که در محدوده ای آرام و ساکت شهرکی هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

این ویلا جنگلی، در شهر زیبای محمود اباد، و در منطقه علمده قرار گرفته است، که به خاطر طبیعت زیبا ، و برکه پر آب و با صفا موجود در این محیط روستایی، و فضای آرام و ساکتش، یک منطقه دنج و بدور از هیاهوی شهری را، برای ساکنینش به وجود آورده است.

نما خارجی ویلا مدرن بوده، و بسیار زیبا طراحی شده است، ویلاهای مدرن، ظاهری بروز تر و شیک تر از، دیگر ویلاها دارند، که امروزه نمای رومی، یکی از مدرن ترین نماهای مورد استفاده می باشد، نمای رومی با استفاده از سنگ های طبیعی مختلف، یا سیمان سفید قابل اجرا است، این ویلای پیشنهادی از نمای رومی برخوردار است، که یکی از نماهای پر طرفدار است، برای خرید ویلا نما رومی روی متن رنگی کلیک کنید.

 

همان طور که بیان شد، این ویلای، نما رومی زیبا، شهرکی می باشد، شهرکی بودن، یکی از مزایای بسیار مهم، برای خرید ویلا در شمال می باشد، زیرا ویلاهای شهرکی، از امنیت بالایی برخوردار هستند، که دارای محیطی امن و آرام تری نسبت به دیگر ویلاهای موجود در خارج از بافت شهرکی می باشند، به همین دلیل افراد بسیاری متقاضی خرید ویلا شهرکی هستند، این ویلا، به صورت دوبلکس طراحی و اجرا شده است، ویلاهای دوبلکس همانند، خانه های طبقه ای ولی با ظاهری شیک تر و زیباتر ساخته شده اند، چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید میتوانید از مشاران ویلا دنیز  راهنمایی کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس  حاصل فرمائید.

طبق مشخصات درج شده متراژ این بنا 400 متر مربع، و زیر بنای آن 400متر مربع است، و از اسناد مهم این ویلا، می توان به سند آن، که به صورت شش دانگ عرضه می شود اشاره کرد، خرید ویلا سند دار یک مزیت و امتیاز مثبت برای خرید ویلا محسوب می شود، از دیگر اسناد مهم این بنا می توان، به مجوز ساخت و پروانه کار این بنا اشاره کرد.

در ادامه توضیحات، باید بیان داشت که، ویلا در منطقه آرام و بسیار زیبایی قرار دارد، که به چشم انداز های طبیعی چون، کوه وجنگل دسترسی دارد، که میتوان ساعتهای بسیاری، نشست و فقط از دیدن این طبیعت بکر بهره برد، وسرشار از انرژی مثبت شد، و همچون دارای 4 خواب که هر کدام برای راحتی بیشتر، به صورت مستر طراحی شده است، و قابل ذکر است، حیاط و محوطه ویلا بصورت بسیار زیبا، با گل و گیاه تزئین شده، که جلوه بهتری به نمای بیرونی ویلا بخشیده است.

ویلا پیشنهادی، دارای استخر سر پوشیده می باشد، که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد، که بتوانید در تمام فصول از آن استفاده کنید، استخر این بنا از سرامیک های مرغوب ساخته شده، که با نورپردازی های ایجاد شده، یک فضای دلنشینی را به وجود آورده، که حس خوبی به افراد انتقال می دهد، اگر قصد خرید ویلا استخر دار را دارید، این ویلا با این امکانات عالی و بی نظیر، می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با خرید ویلا  برای شما دوستان با شرایط نقد و اقساط باشد.

برای اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان کافیست بر روی فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه میباشد کلیک کنید تا به درخواست شما عزیزان رسیدگی شد.

با تشکر از همراهی شما دوستان، موفق وپیروز باشید.

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: علمده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16327
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه