صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا دوبلکس جنگلی نما مدرن در شمال

ویلا دوبلکس جنگلی نما مدرن در شمال

749

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16332
زمین
300 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 ویلا دوبلکس جنگلی نما مدرن در شمال 

 

با سلام و درود فراوان، خدمت شما هموطنان، و همراهان دوست داشتنی ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت، در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم، با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس ساحلی، در شهر محموداباد، اگر قصد خرید ویلا در محموداباد را دارید ما را تا انتهای این آگهی، با نگاه گرم و صمیمی خودتان، همراهی کنید.

امروزه همه به دنبال این هستند که، خوشی ها و لذت های خودشان را با خرید ویلا در شمال  ثبت نمایند، شمال ایران به دلیل دارا بودن طبیعت سرسبز و آب و هوای خوش، مناطق و جاذبه های گردشگری و... همواره به عنوان یکی از گزینه های برای مسافرت، می باشد ویلاهای جنگلی، ویلاهای با مناظر زیبا هستند، که ویو همیشگی و ابدی به کوهپایه ها و جنگل های زیبا را دارا می باشند، که این زمین های جنگلی در داخل بافت مسکونی قرار دارد و برای ساخت و ساز هیچ مشکلی ندارد و خریداران می‌توانند، به راحتی جواز ساخت و پروانه ساخت بگیرند؛ این ویلا دوبلکس در یک منطقه بکر و زیبای جنگلی قرار دارد و اگر شما  قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، می توانید از مشاورین ویلا دنیز کمک بگیرید.

 

خرید ویلا شهرکی، و یا خرید ویلایی که امنیت زیادی داشته باشد، مد نظر همه خریداران می باشد تا خیالشان از امنیت ویلایشان آسوده باشد؛ این ویلا شهرکی از نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته استفاده شده است، تا امنیت را چندین برابر کند، ویلا در شهرک با امکانات کامل و زیبای طراحی شده نسبت به ویلاهای مستقل متقاضی بیشتری دارد.

امروزه افراد به دنبال این هستند که چه ویلایی بخرند، تا برایشان دردسر نداشته باشد و خیالشان راحت باشد، و ما به شما پیشنهاد می دهیم که با خرید ویلا سنددار خیال خودتان را آسوده کنید، و اکثر ویلاهای موجود در شمال و در سایت ویلا دنیز دارای اسناد رسمی و کامل به صورت تک برگ و عرصه و اعیان و از همه مهم تر شش دانگ می باشند.

این بنای فوق العاده دارای 300 متر زمین است، و با زیربنای 280 متر به صورت دوبلکس با طراحی مدرن و به روز تشکیل شده است، و این بنا دارای 3 خواب می باشد، و برای راحتی شما عزیزان در هر خواب، از مستر فول امکانات استفاده شده است، و تمامی امکانات مورد نیاز از جمله تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت و تاسیسات گرمایی مانند؛ شوفاژ و شومینه و گرمایش از کف و.... کابینت و کمد دیواری و... برای این ویلا دوبلکس جنگلی تدارک دیده شده است.

از همین سوی کارشناسان مالی مجموعه دنیز خرید ویلا دوبلکس را از نظر تسویه مالی و شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط و... به شما خریداران محترم پیشنهاد می دهد، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

شما می توانید برای اطلاعت بیشتر، با مشاوران ما انلاین در ارتباط باشید؛ و با پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست صفحه قرار دارد، از مشاورین ویلا دنیز کمک بگیرید.

برای ارتباط با ما از طریق لینک تماس با ما با مشاوران در ارتباط باشید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما می باشد.


محدوده آدرس: خشت سر

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16332
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه