صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

666

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط بدون بهره
کد ملک 16350
زمین
270 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال 

 

سلام خدمت همه ی همراهان محترم سایت ویلا دنیز،  امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

ویلا جنگلی  لوکس با ویو کوهپایه و جنگل

امروز با شما عزیزان هستیم، تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر بپردازیم؛ پس با نگاه گرمتان ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی شهرستان نوشهر بنا شده است، منطقه وازیوار یکی از توابع شهرستان نوشهر می باشد، که با دریای خزر زیبا همسایه می باشد، این شهر دارای آب و هوای بسیار عالی با موقعیت مکانی فوق العاده می باشد، و به دلیل مجاورت با دریای خزر، سالانه میزبان مسافران زیادی از تمام نقاط کشور می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

ویلا غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم‌ترین آن امنیت است را ندارند، پس با خرید این ویلای شهرکی جنگلی، با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته و ویلا دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت خرید خود را تضمین کنید، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر به دنبال ویلای لوکس با نمای مدرن هستید، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز به شما خریداران محترم، این ویلای زیبا و مدرن که  دارای مساحت زمین 270 متر مربع و متراژ زیربنای آن 320 متر مربع در سازه دوبلکس و دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر، می باشد.

اگر علاقه مند به خرید ویلا دوبلکس هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلا های دوبلکس در سایت ویلا دنیز را مشاهده کنید.

این ویلا دارای سند شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از به وجود آمدن مشکلات احتمالی، آسوده می کند؛ همچنین علاوه بر آن، دارای پایان کار نیز می باشد.

دسترسی این ویلا به جنگل و دریا بسیار راحت و عالی می باشد؛ همچنین در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است و سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

اگر از طرفداران طبیعت هستید و می خواهید به دور از سر و صدا و آلودگی شهر باشید، ما به شما خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم.

محوطه ویلا به دست طراحان بسیار با سلیقه طراحی و ساخته شده و به وسیله درختان و گیاهان، زینت داده شده است؛ نمای زیبای ساختمان و باغچه کاری آن، فضای بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است.

شرایط فروش آن به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک نمایید.

از اینکه با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما عزیزان رسیدگی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.

 


محدوده آدرس: اطراف وازیوار

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16350
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه