صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در نوشهر

1035

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط بدون بهره
کد ملک 16353
زمین
360 متر مربع
بنا
290 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در نوشهر

 

با عرض سلام، خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

صیقل روح با سفر به شمال!

وازیوار یکی از روستاهای شهرستان نوشهر محسوب میشود، و جزو یکی از مناطق جنگلی و حتی کوهستانی محسوب می شود، شمال کشور همانطور که می دانید، دارای موقعیت عالی و فوق العاده جغرافیای می باشد، هم چنین دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیار می باشد، که این امتیاز مثبت باعث جذب توریست های بسیاری از سراسر کشور به شمال شده است.

نوشهر یکی از شهرهای لوکس و برند شمال محسوب می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلای دوبلکس جزو ویلاهای لوکس و گران قیمت، نسبت به دیگر سازه های ویلا در شمال می باشد؛  زندگی در این ویلاها همانند ویلاهای تریبلکس می‌تواند بسیار لوکس باشد؛ به طور کلی، ویلای دوبلکس به ویلاهایی گفته می‌ شود، که در دو طبقه بنا می شوند؛ این طبقات به واسطه پله هایی که در داخل ویلا قرار داده می شود، به یکدیگر متصل می شوند.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نوشهر جزو مناطق ساحلی و همچنین جزو مناطق جنگلی می باشد، شما با خرید ویلا در نوشهر میتوانید، دسترسی سریع و راحت به دریای زیبای خزر و جنگل های انبوه با پوشش گیاهی سبز داشته باشید.

این ویلای نما سنگ دارای اسناد کامل رسمی سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد؛  خرید ویلا سنددار امروزه ملاک بسیار مهمی برای خریداران می باشد.

شما با خیال راحت میتوانید؛ اقدام به خرید ویلا در شهرک داشته باشید؛ زیرا این ویلا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته که امنیت ویلا توسط نگهبان مجموعه تامین میشود، هم چنین ویلا دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت می باشد، از لحاظ اسناد و مدارک رسمی و امنیت ویلا میتوانید آسوده خاطر باشید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست به بخش درباره ما مراجعه کنید.

متراژ کل زمین این ویلای جنگلی 360‌  متر می باشد که ۲9۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، به صورت مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

شمال کشور به دلیل موقعیت جغرافیای عالی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، همه افراد به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند، خرید ویلا در شمال یکی از بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، زیرا شمال کشور روزانه در حال رونق و پیشرفت می باشد، شما با سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال میتوانید سود بسیاری بدست آورید، همچنین کسب درآمدی داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: وازیوار

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

ویلاهای مشابه