صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

740

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16387
زمین
300 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

 

با سلام و درود به همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم هر کجا هستین حال دلتون خوب باشه.

اینبار با شما دوستان همراه شدیم، تا یک ویلای دوبلکس را به شما معرفی کنیم.

شمال کشور بهترین انتخاب برای خرید ویلا است، خرید ویلا جنگلی  در شمال همیشه طرفداران خاص خودش را دارا است، ویلاهای جنگلی همانطور که از اسمش  پیدا است در مجاورت جنگل های سر سبز شمال قرار گرفته اند، به همین دلیل محیطی بسیار آرام و فضای فوق العاده پاکی را به وجود آورده  است.

این ویلای دوبلکس جنگلی در شهر رویان و در منطقه وازیوار و حوالی منطقه تهرانی نشین مستقر شده و همانطور که میدانیم رویان منطقه ایست

که به دریا و جنگل بسیار نزدیک است و میتوان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی پیدا کرد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی دوبلکس  و فروش ویلا کافیست روی متن رنگی کلیک کنید.  

  

با خرید این ویلای جنگلی علاوه بر بهره مندی از ویلای زیبا و مدرن شما یک انتخاب مناسب از  لحاظ سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال را نیز انجام داده اید.

 قابل توضیح است که این ویلای دوبلکس دارای متراژی به اندازه 210 متر مربع در زمینی به مساحت 300 مترمربع واقع شده است، که این ویلای جنگلی، دارای سازه ای دوبلکس بوده، و در مجموع دارای 3 اتاق به صورت مستر که در این بنا تقسیم شده است می باشد.

 

در دنیای مدرن امروزی معماران و سازندگان، خانه ها و ویلاها را با طرح و ایده جدید میسازند، که یک نمونه آن، دوبلکس است. 

در ویلاهای دوبلکس داشتن چشم انداز مناسب یک اصل مهم به شمار می آید، داشتن ویلا دوبلکس یک مزیت بزرگ را داراست؛ زیرا شما عزیزان صاحب یک خانه هستید، ولی در واقع  اندازه دو خانه فضای کافی در اختیار دارید؛ اگر شما از جمله افرادی هستید، که به ویلاهای دوبلکس علاقه مندید و نیازمند مشاوره رایگان هستید کافیست فرم درخواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا کارشناسان ما  در اسرع وقت به درخواست شما دوستان رسیدگی نمایند، و برای مشاهده خرید ویلا مدرن  و خرید ویلا در شمال کافیست روی عبارت رنگی کلیک کنید.

 برای خرید ویلا دوبلکس باید بدانید که این ویلا یک فضای سبز بی نظیری را در محوطه  بیرون به خود اختصاص داده که با گل و گیاه  به شکل خاص و زیبایی طراحی شده است از جالب ترین مزایای محوطه سازی، این است که  میتوان با طراحی  ویژه، فضا های تفکیک شده ای  بر اساس سلیقه خود در محیط بوجود آورید و فضا را  زیبا تر و سرشار از انرژی مثبت کنید.

در کنار این طراحی زیبا آلاچیقی تعبیه شده، که علاوه بر زیبائی فضا، راحتی بیشتری را هم برای ساکنین ویلا بوجود آورده، شاید برایتان جذاب باشد که در گوشه ای از این بنای دوبلکس فضایی ثابت برای کباب کردن و دورهمی هایتان وجود دارد، که میتوان در کنار این محوطه زیبا و دلنشین یک میز و صندلی تدارک ببینید، و از دورهمی های خود لذت ببرید.

پیشنهاد مشاوران مالی  ویلا دنیز  به شما دوستان،  سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال است، که این ویلای دوبلکس جنگلی مورد نظر یکی از گزینه های ویژه برای  سرمایه گذاری میباشد.

برای بازدید از این ویلای دوبلکس زیبا بایست بدانید در سال 1398 ساخته شده است، که یک حسن خوبی در کنار بقیه خوبی های این ویلا وجود دارد، نوساز بودن آن می باشد، و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های لازم برای تعمیر و نگهداری نمی باشد، و معمولا می توان  با خرید ویلا نوساز که با تازه ترین فناوری ها، ساخته شده است و گزینه دیگر  آن داشتن  مجوز ساخت و پایان کار و همچنین دارای سند مالکیت است

برای مشاهده   و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی متن رنگی کلیک کنید.

دوستان این ویلای نوساز دارای 3 خواب، درون فضای آرام جنگلی در شمال کشور و دارای سند مالکیت و خرید ویلا اقساطی معرفی شده را میتوان گزینه مناسبی برای خرید آن محسوب کنید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

با آرزوی بهترینها برای شما همراهان همیشگی ویلا دنیز.


محدوده آدرس: اطراف وازیوار

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16387
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه