صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی درشمال

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی درشمال

666

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16388
زمین
320 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال 

با عرض سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه دلتون آروم و شاد باشه کنار خانواده محترمتون.

امروز در خدمت شما سروران گرامی هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال کشور؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس نما مدرن را دارید ما را تا آخر این آگهی  با نگاه گرمتون همراهی کنید.

 خرید ویلا نمامدرن؛ طراحی نمای ویلا جزو اصلی، از طراحی ویلا محسوب می شود. نما اولین ارتباط بصری را با مخاطب می گذارد و از همین رو در ساخت ویلا دارای اهمیت بسیاری است. به عبارتی معرف کل ساختمان به حساب می آید. عموما هدف از ساخت ویلا، فراهم آوردن یک اقامتگاه سکونت دائمی و یا ویلای تعطیلات در نواحی ییلاقی برای یک خانواده می باشد، بنابراین نمای آن مستقیما تحت تاثیر ایده های اصلی طراحی ویلا و همچنین فضاسازی های داخلی آن می باشد.

خرید ویلا جنگلی؛ همه ما ایرانی ها خاطرات خوش و شیرینی داریم و سواحل طولانی و جنگل های انبوه آن زیبایی بی نظیری دارد که هر بیننده ای را به خود جذب می کند. خیلی از ما با سفر به شمال، به داشتن یک ویلا در این خطه ی زیبا فکر کردیم اقدام به خرید ویلا در شمال کنیم. استان مازندران از شلوغ ترین و پر رونق ترین مناطق برای خرید و فروش، رهن و اجاره ویلا در منطقه شمال محسوب می شود. زیبایی های بی نظیر این استان، آب و هوای مطبوع و مردمان مهربان و مهمان نوازی که دارد، سبب شده خرید ویلا در این ناحیه بسیار رشد چشم گیری داشته باشد. 

استان مازندران به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است که می توان غرب این استان را به عنوان پر رونق ترین منطقه خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری در شمال در نظر گرفت؛ غرب مازندران به علت نزدیکی به جنگل و دریا و همچنین نزدیکی به پایتخت، اکثر خریداران ویلا در شمال را به سمت خودش جذب کرده است؛ امروزه یکی از شهر های رایج و محبوب این استان که برای خرید ویلا در شمال بسیار مورد استقبال قرار گرفته، شهر نوشهر است؛ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید و به دنبال یک طبیعت بکر با آب و هوای مناسب می گردید و در طلب کسب آرامش بیشتر و دوری از هیاهوی شهری هستید پیشنهاد ما به شما خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.

امروزه دغدغه افراد برای خرید ویلا، این است که ویلایی بخرند که آرامش هر چه بیشتر آنها را تامین کند؛ یعنی انتخاب یک ویلای شهرکی؛ ویلاهای شهرکی با داشتن نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مدار بسته می تواند آنها را به آرامش هر چه بیشتر دعوت کند؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید ویلا سند دار، یکی دیگر از دغدغه های افراد برای خرید ویلا، این است که ویلایی بخرند که دارای سند باشد تا آنها با خیالی آسوده، در کنار خانواده خود، در ویلای خود لذت ببرند.

این ویلای دوبلکس دارای 320 متر زمین که 220 متر از این زمین را بنای دوبلکس آن تشکیل داده است؛ در این بنا 3 خواب تعبیه شده است که برای راحتی شما در هر یک از این خواب ها مستر قرار گرفنه شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب شده است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما آنلاین در ارتباط باشید.

برای ارتباط با همکاران ما می توانید از لینک تماس با ما استفاده کنید.


محدوده آدرس: اطراف دریابیشه

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

ویلاهای مشابه