صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس نمارومی جنگلی درشمال

خرید ویلای دوبلکس نمارومی جنگلی درشمال

718

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16389
زمین
270 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نمارومی جنگلی درشمال

با سلام و درود فراوان به همه شما ویلا دنیزی های عزیز و محترم، امیدوارم، دلتون آروم و لبتون خندون، و همیشه سالم و سلامت کنار خانواده باشید.

امروز در خدمت شما سروران هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی را دارید، ما را تا انتهای آگهی با نگاه گرم و صمیمی خودتان، همراهی کنید.

طراحی ویلا مخصوصاً طراحی ویلا دوبلکس یکی از  دغدغه‌های مهم زندگی امروزه میباشد آنها برای فراز از دود و دم و شلوغی شهر های بزرگ ترجیح می‌دهند دارای امکاناتی آرام و خلوت و البته خوش آب و هوا زمینی را تهیه کرده و اوقات فراغت خود را در کنار خانواده در آنجا سپری نمایند اما همه این را می دانند که قرار است فقط یک بار طراحی ویلای دوبلکس آنها صورت گرفته و ساخته شود و آنها باید سالها در این ویلا به آرامش برسد فصل یک طراحی ویلای دوبلکس عالی تنها گزینه برای شما می تواند باشد به همین دلیل است که عرض می کنیم طراحی خانه ویلایی دوبلکس یک چالش بزرگ برای مردم امروز شده است.

 خرید ویلا در رویان امروز مورد توجه افراد سرشناس و منطق شناس قرار داشته و به علت امکانات و طبیعت زیبایی که دارا است روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود؛ ویلای جنگلی در رویان به علت طبیعت فوق العاده زیبا این شهر بسیار باب هستند و مورد طرفدار، بسیاری از کسانی که به مناطق جنگلی و سرسبز علاقمند هستند می باشند. اما برای خرید ویلا جنگلی در رایان به تنهایی علاقه برای خرید ویلا کافی نیست. شما باید بدانید برای خرید ویلا جنگلی مناسب چه عواملی را باید در نظر بگیرید، یا خرید ویلا در رویان به عنوان یک سرمایه گذاری، می تواند گزینه مناسبی باشد؟

دلایل مثبت زیادی وجود دارد، که افراد را برای خرید ویلا جنگلی در رویان تشویق می کند. آب و هوای بهشت گونه این مناطق مسلما هرکسی را وسوسه می کند، تا از فضای شهری برای حتی مدت کوتاه به دور باشد و درمحیطی زیبا با هوای پاک در آرامش  زندگی کند.

 خرید ویلا شهرکی یکی از بهترین تصمیماتی که هر کس میتواند برای خرید ویلا در نظر بگیرد؛ در انتخاب ویلا شهرکی در شمال امنیت منطقه و نگهبانی از ویلا را در نظر داشته باشید؛ ویلاهای شهرکی باید بهترین نگهبانی را داشته باشد، و از ۲۴ ساعت حراست مداوم برخوردار باشد.

خرید ویلا اقساطی؛ یکی از شرایطی که این ویلاها دارند، شرایط پراخت آنها است، شرایط پرداخت ویلا یعنی این که نصف مبلغ معامله را نقد، و باقی مانده این مبلغ را به صورت اقساطی،پرداخت میکنند.

این ویلای عالی که در شهر زیبای رویان بنا شده است، متراژ آن 270 متر است که 160 متر این ویلا را بنای دوبلکس آن تشکیل داده است، این بنای دوبلکس دارای 2 خواب می باشد.

انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز آن با کنتور های جداگانه نصب شده است؛ این ویلای جنگلی زیبا، از حیاط سازی فوق العاده ای برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویلا دنیز آنلاین در ارتباط باشید.

برای ارتباط با همکاران ما می توانید از کلید تماس با ما استفاده کنید.

 

 


محدوده آدرس: اطراف وازیوار

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16389
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه