صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر

668

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16392
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

سلام خدمت شما تمام همراهان عزیز، و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت و سرحال، باشید

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی، یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس در نوشهر را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاهی گرم و صمیمی خودتان ما را همراهی کنید.

ویلای دوبلکس در شمال یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار، برای خرید ویلا است و منحصر به فردی دارند این ویلاها از نمای بیرونی قابل تشخیص هستند، ویلایی که به صورت دو طبقه دیده می شود، اما در واقع در طراحی داخلی از طریق یک پلکان در تو طبقه مجزا شده است؛ خرید ویلا در شمال را به سمت این ویلا جذب می کند نحوه طراحی دکوراسیون داخلی است که باعث میشود سبک زندگی لوکس را تجربه کنند.  

درصد زیادی از افراد که قصد خرید ویلا در شمال را دارند به دنبال خرید یک ویلای دوبلکس در آن منطقه هستند.

وقتی صحبت از ویلای دوبلکس به میان می آید، یعنی صحبت از یکی از محبوب ترین و مورد پسند ترین نوع ویلاها می کنیم، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ویلای شخصی شان، یک ویلای دوبلکس یا به عبارت خودمانی تری، یک ویلای مرتفع باشد، که به آنها فرصت بیشتری برای لذت بردن از مناظر اطراف را می دهد، یا اگر قصد سفری کوتاه به شمال برای استراحت و تفریح و آرامش را دارند، دلشان می خواهد یک ویلای دوبلکس اجاره کنند که منظره اشراف داشته باشد.

خرید ویلا جنگلی؛ این ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی و پر بازدید و همینطور مسافر خیز نوشهر می باشد؛ خرید ویلا در نوشهر جزو انتخابهایی است که افراد برای خرید ویلا در یک منطقه عالی انجام میدهد؛ نوشهر منطقه ساحلی می باشد که دارای امکانات تفریحی قابل دسترس می باشد، منطقه آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در نوشهر ایجاد کنیم به دلیل وجود بندر نوشهر از دیرباز جزء مناطق تجاری و اقتصادی بوده است، وجود فرودگاه در این شهر اهمیت این شهر افزوده است فاصله نزدیک این شهر با تهران باعث شده پس از خرید ویلا در نوشهر به راحتی به میل خود دسترسی پیدا کنید مناطق مهم جهت سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

اگر می خواهید یک خرید مطمئن با خیال آسوده داشته باشید می توانید با خرید ویلا سند دار این را تجربه کنید؛ خرید ویلا سنددار اولویت اول برای خرید ویلا می باشد چونکه ویلا سند دار می ‌تواند برایشان خیال آرام و آسوده را رقم بزند.

اگر می‌خواهید خیالتان از نظر امنیت ویلا جمع باشد می‌توانید با خرید ویلا شهرکی امنیت ویلای خود را تضمین کنید ویلاهای شهرکی با داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته امنیت هر چه بیشتر را تامین می کند.

این ویلا ساحلی دارای ۲۰۰ متر زمین که ۲۵۰ متر این زمین را برای آن تشکیل داده است بنای دوبلکس دارای ۳ خواب می باشد؛ انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز آن که هر کدام با کنتور جداگانه نصب شده است؛ آشپزخانه این ویلا از کابینت های ام دی اف با درجه اول تعبیه شده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما آنلاین در ارتباط باشید.

و برای ارتباط با ما می توانید به تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: دهکده سبز

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16392
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه