صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس جنگلی درنوشهر

خرید ویلای دوبلکس جنگلی درنوشهر

607

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16393
زمین
225 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس جنگلی درنوشهر

باسلام فراوان خدمت همه، ویلا دنیزی های محترم، امیدورم سالم و سلامت در کنار خانواده باشد.

امروز با معرفی، یک ویلای جنگلی و ساحلی دوبلکس در خدمت شما مشتریان عزیز، هستیم .

اگر شما عزیزان و ویلا دنیزی های عزیز قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی را دارید مارا تا آخر این آگهی با چشمان گرم، و صمیمی خودتان همراهی کنید.

در هر شهر از استان مازندران که پای بگذارید، غرق در آرامش و زیبایی مناظر بکر و چشم نوازی می شوید که اطراف شما را احاطه کرده است و شما از دیدن آنها سیراب نخواهید شد اما زمانی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، کمی دقیق تر به شهر ها و مناطق توجه می کنید و شهر ها را با هم مقایسه خواهید کرد. چون که بحث سرمایه گذاری در میان است امروزه ساخت و ساز در همه شهر های مازندران رواج پیدا کرده است اما در این میان شهر رویان و نوشهر جزو دو شهر شاخص در غرب استان مازندران می باشند؛ رویان دارای طبیعت بکر و دست نخورده فراوانی می باشد؛ رویان دارای روستا های زیادی در اطراف خود می باشد؛ وجود آبشار آب پری، جنگل رویان در این شهر منظره زیبایی در اطراف این شهر پدید آورده است؛ وجود ویلاهای متنوع از نوع ساخت و تنوع قیمت باعث شده است تا افراد زیادی در رویان اقدام به خرید کنند؛ فاصله شهر رویان با فرودگاه نوشهر کمتر از 45 دقیقه می باشد این ویلا دوبلکس در شمال کشور، در منطقه ای با آب و هوای فوق العاده و سرسبز و پر بازدید بنا شده است؛ خرید ویلا در رویان جزو خرید های دسته اول است؛ این شهر به دو دلیل پر طرفدار است، یک اینکه به دلیل جنگل بکر و با صفایی که دارد خاهان زیادی دارد و دوم اینکه به دلیل داشتن دریا و سواحل بی نظیرش پر بازدید و همیشه در این شهر مسافران زیادی حضور دارند.

خرید ویلا سنددار؛ خرید ویلا سنددار دغدغه بسیاری از مشتریان عزیز است؛ پیش از این که بخواهیم موضوع خرید ویلای سند دار در شمال را بررسی کنیم، بهتر است که اساسی ترین نکته را در این زمینه، برای خرید ویلا با آرامش خیال به هموطنان گرامی عرض نماییم. مطمئنا مناسب ترین شیوه خرید ویلا، روشی است که در آن تمام موارد قانونی خرید و فروش رعایت شده باشد.

خرید ویلا اقساطی؛ خرید ویلای اقساطی در شمال، یکی از گزینه هایی است که می تواند شما را به آرزوی داشتن ویلایی در شمال برساند؛ شرایط پرداخت این ویلا بصورت نقد و اقساط میباشد، یعنی اینکه نصف مبلغ معامله را نقدی پرداخت می کنند و الباقی را به صورت اقساطی باید پرداخت کند.

این ویلایی که به شما معرفی می کنم، دارای 225 متر زمین می باشد که 150 متر این ملک را بنای ساختمان تشکیل میدهد، این بنا دارای 2خواب می باشد که در یک خواب آن مستر استفاده شده است.

خرید ویلا حیاط دار؛ در این ویلا از حیاط سازی عالی، از گل ها و درختان استفاده شده است، و حیاط این ویلا را زیباتر می کند.

برای اطلاعات هر چه بیشتر می توانید از طریق تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.   

 


محدوده آدرس: اطراف وازیوار

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16393
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه