صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن نماسنگ در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن نماسنگ در شمال

893

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16454
زمین
380 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن نماسنگ در شمال

سلام به همه ی هموطنان عزیز و ارجمند به ویژه همراهان محترم سایت مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز به شما عزیزان همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن نماسنگ در شمال را معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 

لوکیشن یا موقعیت مکانی ویلا:

این ویلا در شمال کشور و در شهرستان ساحلی جنگلی نوشهر بنا شده است؛ شهر نوشهر به دلیل داشتن دریا و جنگل در کنار هم، سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از اقسا نقاط کشور می باشد؛ افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، خرید ویلا نوشهر بهترین گزینه برای آن ها می باشد.

 

این ویلای دوبلکس، دارای 380 متر زمین است که 360 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر 4 اتاق، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری است؛ همچنین نا گفته نماند که دارای برق 3 فاز نیز می باشد.

این ویلا دارای سالن و میز بیلیارد و همچنین فوتبال دستی می باشد که در کنار استخر، سونا و جکوزی آن، این ویلا را به یک ویلا لاکچری و فول امکانات تبدیل کرده است؛ استخری که در این ویلا در نظر گرفته شده است، دارای فضای کاملا سر پوشیده می باشد که شما می توانید در تمام فصول سال حتی در زمستان نیز از آن استفاده کرده و لذت ببرید؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای استخردار سایت مشاورین ویلا دنیز را مشاهده نمایید.

 

امنیت ویلا:

این ویلای لاکچری استخردار، به دلیل واقع شدن در شهرک و همچنین دوربین مداربسته ای که در ویلا در نظر گرفته شده است، کاملا تامین می باشد.

 

وضعیت اسناد و مدارک:

تمامی اسناد و مدارک ویلا تکمیل و آماده تغییر نام به صاحب جدید ویلا می باشد؛ سند آن به صورت شش دانگ عرصه و اعیان می باشد و همچنین دارای پایان کار است؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای سنددار را مشاهده نمایید.

 

در این ویلای نما مدرن، 2 تراس بزرگ تعبیه شده است که دارای چشم انداز زیبای جنگل می باشد.

 

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی:

تاسیسات سرمایشی این ویلا شامل کولر اسپیلیت، و تاسیسات گرمایشی آن نیز شامل پکیج و شوفاژ دیواری و همچنین شومینه می باشد.

 

نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است و جنس آن از سنگ است که دوام بالایی در برابر تغییرات جوی دمای هوا دارد؛ اگر شما عزیزان طرفدار ویلاهای به روز هستید، خرید ویلا نما مدرن به شما پیشنهاد می شود.

 

تیم مشاورین ویلا دنیز با کادری مجرب متشکل از کارشناسان و مشاوران حرفه ای، در خدمت تمامی هموطنان عزیز از اقسا نقاط کشور می باشد؛ جهت دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16454
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه