صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا دوبلکس جنگلی نما رومی در محمودآباد

ویلا دوبلکس جنگلی نما رومی در محمودآباد

925

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16629
زمین
245 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی نما رومی در محمودآباد 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز.

این ویلا دوبلکس جنگلی لاکچری در محموداباد دارای 245 متر مربع مساحت زمین و 210 متر مربع زیر بنا دارای دو طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر برای ان طراحی شده است، همان‌طور که متوجه شدید این ویلای شهرکی در محدوده محموداباد  واقع شده و به طور خاص ‌تر می توان گفت این ویلا در مناطق ساحلی واقع گردیده است.

برای مشاهده خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک کنید.

متریال و نوع نقشه به گونه‌ای است که در حیاط ویلا با باغچه‌ای زیبا با درختان و گیاهان زینتی و شیک روبه‌رو می‌شوید. خرید ویلا در شمال و آن‌ هم در شهر محموداباد همان‌گونه که گفتیم در دو طبقه و در ردیف ویلا دوبلکس جنگلی است؛ که دارای آشپزخانه‌ای شیک با کابینت و سالنی زیبا و بزرگ، با تاسیسات گرمایی نظیر؛ شوفاژ، گرمایش از کف، پکیج دیواری و کولر اسپلیت با سرویس ایرانی و فرنگی، حمام و...طراحی شده است.

برای خرید ویلا در محموداباد کافیست کلیک کنید.

این ویلا دارای ویو همیشگی و ابدی به شمال کشور آن هم در محموداباد زیبا می باشد؛ این ویلا دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر، مرکز خرید و... و حتی به شهرهای اطراف مثلا امل و بابلسر درسترسی سریع و راحت دارد.

شما با خرید این ویلا ساحلی میتوانید به مناطق گردشگری شمال دسترسی راحت داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

ویلای شهرکی دارای سبک نقشه‌های مشابه و هم‌تیپ بوده که از قانون شهرک در ساخت تبعیت می‌کند و قانون منظمی دارند، که این مساله باعث امنیت چشم‌انداز و زیبایی ویلاهای شهرکی شده است، ویلایی که در شهرک قرار دارد دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک است که توسط نگهبانان مجموعه تامین میگردد. و اصولا ویلاهای شهرکی دارای مدارک و اسناد مالکیت کامل و دارای کنتور برق و گاز مستقل و آب شهری  استفاده میکنند که میتوان با خیال راحت اقدام به خرید ویلا سند دار  کنند؛ زیرا این ویلا دارای سند 6 دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار می باشد. 

برای خرید ویلا اقساطی کافیست بر روی لینک کلیک کنید؛ این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت نقد و اقساط و معاوضه می باشد.
 

خرید ویلا شهرکی شمال تفاوت‌هایی از لحاظ موقعیت مکانی و قیمتی دارند که به در دسته خرید ویلا ساحلی که مربوط به سازه‌های مختلف در مجموعه ساحلی بوده را به خود اختصاص داده است، و این ویلای فروشی سمت محموداباد قرار گرفته که عموما از قیمت مناسب‌ تری برخوردار بوده و توان خرید اکثر افراد را به سمت خود کشانده است.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست درخواست مشاوره کنید تا پاسخی برای سوالات خود بیابید برای این کار دکمه ثبت درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست، بهترین ها را برایتان ارزو می کنیم.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16629
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه