صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

765

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون به ه
کد ملک 16642
زمین
500 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت شما بزرگواران و همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب و در سلامت کامل به سر ببرید.
امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس فول امکانات واقع در یکی از شهرهای ساحلی مازندران در محمودآباد را، معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.


محموداباد در چند سال اخیر به دلیل ویلا سازی های متعددی که در آن صورت گرفته است، و بازدید توریست های بسیار، این شهر پیشرفت چشمگیری داشته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک کلیک کنید.

ویلای دوبلکس از دو طبقه مجزا از هم تشکیل شده است؛ این طبقات به وسیله راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند.
نمای سنگی ویلا جدا از چشم نوازی و زیبایی که دارد، مقاومت بسیار زیادی در برابر هوازدگی و تغییرات آب و هوایی نیز دارد و در مدت زمان طولانی زیبایی خود را کاملا حفظ می کند؛ همچنین از رطوبت و شرجی بودن هوای شهر ساحلی محموداباد، ساختمان مورد نظر محفوظ می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک کلیک کنید.

این ویلا دوبلکس دارای 500 متر زمین و همچنین زیر بنای آن 38۰ متر می ‌باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا نیز متصل است.
این ویلا ساحلی کاملا نوساز می باشد، و در سال ۱۳۹8 بنا شده است؛ یکی از ویژگی‌ های خوب این ویلا، دسترسی راحت و آسان به جاده اصلی و مراکز خرید، مثل هایپر مارکت و مراکز خرید و دیگر امکانات رفاهی و... می باشد.
این ویلا دارای امنیت بلایی می باشد؛ زیرا شهرکی بودن و داشتن امنیت بسیار بالا به دلیل دوربین های مدار بسته و نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی بیشتر، کافیست کلیک کنید.
محیط ویلا بسیار آرام و دنج بوده است و همچنین مناسب برای زندگی دائم می باشد، و نیز این ویلا دوبلکس با دریا 5 دقیقه فاصله دارد، و به راحتی میتوان به دریای خزر دسترسی داشت و با تماشای سواحل زیبا محموداباد نهایت لذت را برد.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک کلیک کنید.


از امکانات داخلی ویلا، می ‌توان به 4 اتاق خواب بودن آن اشاره کرد؛ همه اتاق ها مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌باشد؛ کف ویلا از سرامیک پوشیده شده است و همچنین سقف آن نیز کناف کاری می باشد؛ نور پردازی عالی که در این ویلا از آن استفاده شده است، محیطی آرام را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.
این ویلا دوبلکس ساحلی دارای ویو همیشگی و ابدی به دریا خزر و دارای چشم انداز زیبا می باشد، برای بازدید از این ویلا کافیست با تیم دنیز همراه باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.
با تشکر از همراهی شما بزرگواران.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16642
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه