صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما کلاسیک در سعادت آباد

خرید ویلا نما کلاسیک در سعادت آباد

834

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
کد ملک 17477
زمین
250 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما کلاسیک در سعادت آباد

 

با سلام خدمت متقاضیان خرید ویلا در کشور، امیدوارم حالتون خوب باشه.

در این آگهی به صورت تکمیلی با یک دستگاه ویلا دوبلکس در چمستان آشنا خواهید شد.

 

خرید ویلا در چمستان و در منطقه سعادت آباد زیبا می توان جزو یکی از بهترین گزینه و موقعیت مکانی برای خرید ویلا در شمال اشاره نمود. 
ویلای فروشی در سعادت آباد که یکی از روستاهای شهرستان چمستان بوده و به عنوان منطقه جنگلی شناخته شده است، و خرید ویلا جنگلی در چمستان دارای قیمت مناسب تری نسبت به بقیه منطقه ها و شهرهای شمال می باشد، و ویلاها در سعادت آباد دارای متراژ های متفاوت و سبک های متفاوت احداث شده اند، این ویلا جنگلی دارای 350 متر مربع بنای ساختمان و 250 متر مربع مساحت زمین این ویلای زیبا می باشد، با نمای کلاسیک و سبک خاص در یک شهرک برند در سعادت آباد خودنمایی می کند.
متریال کاربردی در سیستم گرمایش و سرمایش ویلا از تجهیزات مهم و کاربردی مانند؛ شوفاژ، گرمایش از کف، شومینه، پکیج دیواری و اسپلیت و... می باشد، که شما خریداران محترم با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی برای ویلا خود ندارید.
برای این ویلای زیبا سازه ای دوبلکس و مدرن با 4 اتاق به صورت مستر و با امکانات دیگر مانند؛ سرویس  بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و سونا، انباری داخل ملک و حیاط که می توانید وسایل غیر کاربردی و مهم خود در این مکان نگه داری نمایید، را دارا می باشد و هم چنین این ویلا دارای طراحی داخلی مدرن و شیک با استفاده متریال روز با کاغذ دیواری و نورپردازی و چوب و... اکازیون دیزاین شده است.
 
برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در مورد متریال و اجناس در سرویس و آشپزخانه ویلا میتوان به شیرآلات، کابینت و کمد دیواری، اجاق گاز و هود و.... از بهترین برند و با کیفیت بالا می توان اشاره نمود.
 
ویلا شهرکی به ویلایی گفته می شود، که در یک زمین وسیع و پهناور و محدود محصور شده  که ویلاها در سبک در کنار یکدیگر ساخته شده اند، که امنیت ویلا در شهرک توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تامین می شود، و از لحاظ امنیت ویلا در شهرک از ویلا مستقل دارای امنیت بیشتری می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص  شده کلیک کنید.
خرید ویلا سند دار به عنوان یکی از گزینه های مناسب و عقلانی در جهت سرمایه گذاری در بخش خرید ویلا در شمال می باشد، که امروزه توجه سرمایه گذاران و عموم مردم را به خود جلب کرده است.
 
قبل از خرید ویلا در شمال و خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان.

محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17477
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه