صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نما مدرن در شمال

فروش ویلا نما مدرن در شمال

661

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17479
زمین
400 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما مدرن در شمال 

 

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت همراهان ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید و در سلامت کامل به سر ببرید.

 فروش ویلا در چمستان در بخش‌ جنگلی که با سازه‌ های متنوع مدرن در شهرک یا به صورت ویلا مستقل وجود دارند، ما در این قسمت می‌خواهیم یک ویلا دوبلکس در چمستان سرسبز که در شهرکی برند قرار دارد؛ را به شما متقاضی محترم برای خرید ویلا در شمال با مشخصات کامل اشنا نماییم، تا چنانچه تصمیم به خرید ویلا در شهرک  در چمستان توریستی را گرفتید؛ اطلاعات کامل داشته باشید.

 داشتن محیط دنج و آرام پیرامون شهرک،از محاسن قابل تحسین این ویلای جنگلی خواهد بود، ویلایی که در فضای سرسبز دارای ویو عالی و فوق العاده زیبا به جنگل و کوهپایه می باشد و همچنین دسترسی کامل به فضای سبز و فروشگاه مراکز تفریحی، مراکز خرید و... دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا جنگلی علاوه بر اینکه دارای سند مالکیت است، دارای شرایط  پرداخت فوق العاده مناسب می باشد؛ شرایطی مثل نقد و اقساط و حتی معاوضه نیز صورت می گیرد، پیشنهاد مشاوران ویلا نیز به شما این است که شما عزیزان از این فرصت بدست امده نهایت استفاده را ببرید؛ تا مالکیت یک ویلا دوبلکس جنگلی در یکی از مناطق بکر جنگلی چمستان زیبا و خوش اب و هوا را تجربه نمایید.

برای خرید ویلا اقساطی و خرید ملک ارزان کافیست روی لینک کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، میتوانید این ویلای لوکس و لاکچری را مورد انتخاب خود قرار دهید؛ این ویلا با حیاط سازی جذاب و فوق العاده با درختان و گیاهان زینتی توجه هر بیننده را به خود جلب نموده است.

  این ویلای جنگلی، دارای  400 متر زمین و 120 متر بنای دوبلکس میباشد، این بنای لوکس دارای 3 اتاق خواب است که برای راحتی شما عزیزان در هر خواب مستر قرار گرفته است، این ویلا با داشتن تراسی رو به ویوی عالی به سمت جنگل یک صحنه زیبا و بی نظیر را برای شما عزیزان ثبت کند.

 این ویلا جنگلی دارای استخر می باشد، که شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد؛ این ویلا دارای آلاچیق و باربیکیو و حیاط سازی و درختان زینتی است، برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

زیبایی و به روز بودن ویلاهای ساخته شده در منطقه چمستان یکی دیگر از عوامل رونق و پیشرفت در زمینه خرید و فروش ویلا در چمستان است.

پیشنهاد ویلا دنیز به شما این است از فرصت بدست امده نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از مجلل ترین ویلا های منطقه شوید.

برای اشنایی بیشتر از مجموعه دنیز کافیست 

 درباره ما را کلیک کنید.

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17479
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه