صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا اقساطی جنگلی

فروش ویلا اقساطی جنگلی

650

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17507
زمین
230 متر مربع
بنا
345 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا اقساطی جنگلی

 

با سلام خدمت شما عزیزان، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا ارزنده در چمستان، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

این ویلا مدرن دوبلکس تمام هوشمند دارای زمین ۲۳۰ متر مربع و زیربنای به متراژ ۳۴۵ متر مربع دارای مجوز ساخت با سند مالکیت شش دانگ‌ عرصه و عیان و... می باشد، که شما با خرید این ویلا می توانید صاحب یکی از ویلاهای سند دار در چمستان شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا نما مدرن به دلیل ظاهر شیک و لوکس و داشتن یک تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، امروزه طرفداران بسیاری دارد.

این ویلای جنگلی دارای 230 متر زمین حصار شده و مهندسی ساز در منطقه جنگلی با ویوی ابدی بفروش می رسد، و متریال ساخت این ویلای دوبلکس جنگلی سند دار درجه 1 بوده و توسط مهندسین و معماران حرفه ایی در یکی از شهرک های برند چمستان طراحی و احداث شده است، همان طور که می دانید ویلا در شهرک دارای امنیت بالایی می باشد، که توسط نگهبان مجموعه، این شهرک به صورت 24 ساعته محافظت می شود، در این صورت خرید ویلا در شهرک یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس دارای امکانات نظیر مانند: سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سونا خشک، وان جکوزی در طبقه سوم، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل نظیر؛ شومینه، شوفاژ، گرمایش از کف، کولر اسپلیت و... و دارای تجهیزات کاملا هوشمند: کلیدهای تاچ، پنل هفت اینچی، مجهز به دزدگیر، درب ضد سرقت، اعلام‌ حریق، اسپیکر، رقص نور، درب ورودی اکسز و... را دارا می باشد، هم چنین از بهترین کیفیت از کمد دیواری، کاغذ دیواری و کابینت و شیرآلات و.... برای طراحی و نصب تجهیزات بکار گرفته شده است.

این ویلای دوبلکس دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، که هر یک از اتاق ها ویویی رو به جنگل و کوهپایه های شمال دارد، و

باید خاطر نشان کرد که این ویلای جنگلی علاوه بر داشتن محاسن فوق، درون شهرکی و تهرانی ‌نشین که از یک سوی به جنگل و از سوی دیگر به پارک جنگلی متصل بوده و از لحاظ موقعیت و مکان، دارای بهترین لوکیشن می باشد.

در آخر این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی، متقاضیان بسیاری دارد، تمامی اسناد مانند: سند شش دانگ و تک برگ و عرصه اعیان و... را دریافت نموده است، و فروشنده محترم برای دریافت مبلغ ویلا، شرایط بینظیری در نظر گرفته است، این شرایط اعم از: نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز ارائه گردیده است.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17507
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه