صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در محموداباد

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در محموداباد

694

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط4ماهه بدون بهره
کد ملک 17529
زمین
240 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در محموداباد

 

با سلام خدمت مشتریان و خریداران محترم، و همراهان همیشگی ویلا دنیز درود و خدا قوت؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروزه خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا نما مدرن دارای طرفدار و متقاضیان زیادی در شمال دارند، و افراد به دلیل موقعیت جغرافیای عالی شمال با داشتن مناطق گردشگری و تفریحی و سواحل و جنگل های زیبا و.... بهترین گزینه انتخاب برای خرید ویلا در شمال در نظر می گیرند.

این ویلای دوبلکس در منطقه ساحلی محموداباد دارای ۲۴۰ متر مربع متراژ زمین و ۲۰۰ متر مربع زیربنا این ویلای ساحلی می باشد، که دارای سه  اتاق خواب که دو خواب آن به صورت مستر می باشد، این ویلا دارای امکانات فوق العاده مانند؛ سونا خشک با بهترین چوب، استخر و جکوزی آب بندی شده می باشد، که از عوامل مهم و تاثیر گذار بر ذهن خریدار می باشد، و توجه خریداران بسیاری به خود جلب کرده است، زیرا چنین ویلایی با نمای مدرن و امکانات بسیار لوکس مانند سونا و جکوزی و استخر و حتی رئوف گاردن جزو تجهیزات لاکچری محسوب می شود و می توان از این ویلا بعنوان ویلای لوکس نام برد.

برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

علاوه بر امکانات گفته شده این ویلا دارای امکانات دیگری همچون، اتاق موتور خانه با لوله کشی و تاسیسات آماده نصب، متریال ساخت درجه 1، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، کابینت های گلاس و پنجره های upvc دوجداره، سیستم هوشمند نورپردازی، نصب اسپیکر و رقص نور، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل؛ شوفاژ و شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت و... و وجود پنجره های قدی در تمامی طبقات و وارد شدن نور کافی به سالن بزرگ و دلباز ویلا و.... می باشد، که شما خریداران عزیز با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه هیج تجهیزاتی برای ویلای مورد نظر نمی باشید.

 خرید ویلا شهرکی یکی از بهترین تصمیماتی که هر کسی میتواند برای خرید ویلا در نظر بگیرد؛ در انتخاب ویلا شهرکی در شمال امنیت منطقه و نگهبانی از ویلا را در نظر داشته باشید؛ ویلاهای شهرکی دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی می باشد، که امنیت ویلا توسط این شخص تامین می شود.

هر چه از زیبای و امکانات این ویلا دوبلکس و موقعیت مکانی این ویلا در محموداباد بگوئیم کم است، بازدید از این ویلا ارزنده در شمال را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

قیمت ویلا با توجه به سازه مدرن آن و موقعیت خاص و بی‌نظیر جنگلی و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، دارای قیمت مناسبی می باشد،  شرایط خرید ویلا، به صورت نقدی و مابقی اقساط و حتی شرایط معاوضه کردن نیز برای پرداخت مبلغ این ویلا درنظر گرفته شده است، و شما می‌توانید صاحب یکی از زیباترین ویلایی شهرکی در محدوده‌ بی ‌نظیر ساحلی در شمال شوید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویلا دنیز آنلاین در ارتباط باشید.

برای ارتباط با همکاران ما می توانید از کلید تماس با ما استفاده کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17529
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه