صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نقلی در شمال

فروش ویلا نقلی در شمال

1056

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17531
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نقلی در شمال

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

این ویلا نقلی در شمال در شهرستان چمستان و در مسیر جنگلی ایزدشهر در یک منظره فوق العاده زیبا و امنیت بالا قرار دارد، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلا نوساز در چمستان آشنا شوید.

این ویلا در ایزدشهر تا حد امکان به دریا و جنگل نزدیک بوده و یک نمای زنده و دلنشین و بروز با سبک مدرن با متراژ زمین 200 متر مربع و زیربنای 90 متر مربع در سازه فلت ساخته شده است، هم چنین این ویلای نقلی در ساخت آن از اصول مهندسی رعایت شده است و دارای قیمت مناسب و منصفانه می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا فلت  و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید این ویلای جنگلی در چمستان یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی خرید ویلا در شمال و ویلا در  ایزدشهر می باشد.

متریال درونی ویلا نظیر کابینت از نوع ام دی اف ترک و درجه یک، تجهیزات آشپزخانه مانند هود، شیرآلات، سینک با بهترین کیفیت می ‌باشد و به صورت کامل در آشپزخانه اجرا گردیده و زیبایی خاصی از لحاظ معماری به فضای داخلی و نشیمن کنار آشپزخانه بخشیده است.

 این ویلای نقلی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، درب ضد سرقت، شوفاژ و شومینه و پارکینگ و انباری و دارای 2 اتاق به صورت مستر می باشد، و تمامی الزامات ضروری ویلا مانند، آب و برق و گاز و... در سال 1400 نصب و اجرا گردیده است، که شما عزیزان با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه این امکانات نمی باشید.

این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز می باشد، که توسط پنجره های دوجداره بزرگ نور کافی به سالن وارد می شود که زیبای خاصی به ویلا بخشیده است، و نیز این ویلا جنگلی در چمستان دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر چمستان است.

تمامی ویلاها در شمال دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، شما با خرید ویلا سند دار میتوانید، نسبت به خرید خود آسوده خاطر باشید.

این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت؛ نصف نقد و مابقی به صورت اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی در شمال را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما متقاضیان محترم می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

 برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.

اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش  در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و در هوای پاک شمال لذت ببرید، ما حتما خرید ویلا در شهرک و در مسیر ایزدشهر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17531
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه