صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری ساحلی در محمودآبا

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری ساحلی در محمودآبا

734

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
9،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17545
زمین
574 متر مربع
بنا
480 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری ساحلی در محمودآباد

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان عزیز و همیشگی سایز تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم سالم و تندرست بوده و در حال سپری کردن روزهای خوبی در کنار خانواده محترمتان بوده باشید.

امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلای لاکچری دوبلکس واقع در شهرستان ساحلی محمودآباد را داریم؛ پس اگر شما قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، تا پایان آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلا در شهرستان بسیار زیبا و ساحلی محمود آباد بنا شده است؛ شهرستان محمودآباد در نوار ساحلی استان مازندران واقع شده و دسترسی عالی و بسیار راحتی به دریا دارد؛ از این رو باب سلیقه عاشقان دریا می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی دیگر کلیک کنید.

این ویلا به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ این سبک از بناها جزوه خانه های لاکچری محسوب می شوند و به دلیل استفاده از مصالح بیشتر در هنگام ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای دیگر می باشد.

نمای خارجی این ویلای ساحلی مدرن بوده و با استفاده از ترکیبی از سنگ های تراورتن سیلور و آجر نسوز طراحی شده است که چهره جذاب و کم نظیری را برای ویلا به وجود آورده است؛ اگر شما هم از طرفداران و علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن و داشتن دوربین های مداربسته کاملا تضمین شده می باشد و دارای محیطی امن و آرام است.

از دیگر امکانات جذاب این ویلای ساحلی مدرن، می توانیم به استخر سرپوشیده آن که دارای تجهیزات کامل می باشد و همچنین سونا و جکوزی آن اشاره کنیم؛ شاید در سال های پیش، خرید ویلا استخردار برای افراد خاصی امکان پذیر بود؛ اما امروزه با پیشرفت ساخت و ساز در شمال، دیگر این ویژگی دور از ذهن نیست.

متراژ کل زمین این ویلا ۵۷۴ متر و زیربنای آن ۴۷۰ متر می‌ باشد.

از اسناد و مدارک این ویلا، می توان به سند آن که به صورت شش دانگ عرصه و عیان می باشد و همچنین پروانه پایان کار آن یاد کرد.

ویلا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ همچنین تمام انشعابات آن اعم از آب، برق و گاز به همراه کنتور نصب می باشند؛ لازم به ذکر است که ویلا دارای چاه آب مجزا نیز می باشد.

از دیگر امکانات منحصر به فرد ویلا می‌ توانم به سالن جیم، منبع آب، آلاچیق، دیگ مشعل، پکیج و رادیاتور های آن که نصب می باشند اشاره کنم.

پارکینگ ویلا مسقف بود و دارای دو کرکرهای برقی نیز می باشد.

این ویلای فول امکانات دارای روف گاردنی بسیار بزرگ و دلباز به همراه ویویی کم نظیر و چشم نواز می باشد.

امکانات داخلی ویلا شامل ۷ سرویس بهداشتی و ۴ اتاق خواب که همگی به صورت مستر و به همراه کمددیواری طراحی و ساخته شده اند می باشد؛ سقف ویلا به وسیله کناف و چوب های روسی پوشیده شده است؛ ویلا دارای پنجره های قدی نورگیر و پنجره های دوجداره به همراه شیشه رفلکس و دکوراتیو می باشد؛ از دیگر امکانات آن می‌توان به فر، ماکرویو، کابینت، کولر و شومینه اشاره کرد.

شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ همچنین فروشنده اعلام کرده است که مایل به معاوضه نیز می باشد.

اگر به دلایل اقتصادی قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، ما در سایت تخصصی دنیز ویلا، ویلاهای اقساطی زیادی را آماده کرده ایم.

 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و یا داشتن سوال، می توانید با مشاورین حرفه‌ای و کار آزموده ما به صورت تماما رایگان در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست آگهی درج شده است اقدام نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17545
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه