صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس در منطقه دنج

خرید ویلا دوبلکس در منطقه دنج

663

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17575
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس در منطقه دنج

 

با سلام و احترام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، و در سلامت کامل به سر ببرید.

خرید ویلا در شمال در منطقه خوش آب و هوای چمستان و در روستای توریستی و جنگلی بهدشت با تنوع سازه و متراژ مختلف زمین و با نقشه‌ های متنوع و جذاب برای مشتریان با نزدیکی به جاده اصلی و آسفالته و دسترسی راحت و آسان به مراکز خرید و سوپر مارکت‌ ها و دسترسی آسان به ساحل دریا و جنگل با امکانات کامل تفریحی یکی از بهترین و در دسترس‌ ترین، پرفروش ‌ترین ویلاها در این منطقه جنگلی بوده است. 

با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با خرید ویلا در چمستان اشنا نماییم.

ویلای پیشنهادی با بنای دوبلکس به مساحت 180 متر مربع و در زمینی به متراژ  250 متر مربع ساخته شده است، این ویلای جنگلی با سازه ای مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین و با چشم انداز جنگل واقع شده است.

خرید ویلا دوبلکس جنگلی شمال در این بخش در تیپ ویلای دوبلکس مدرن در 3 خواب به صورت مستر با معماری و طراحی مشابه خلاصه شده است.

متراژ زمین حدود 280 متر و بنای دوبلکس 250 متری به همراه سالن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب مستر و به همراه تراس به اتمام می‌ رسد.

خرید ویلا جنگلی شمال با نقشه و طراحی فوق جزو یکی از زیبا ترین و شیک ‌ترین‌ هاست و پیشنهاد ما به شما این است که بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی در بهدشت چمستان سرسبز را توسط تیم مجرب ویلا دنیز از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید. 

از شرایط داخلی ویلا می‌ توانم به سالن بزرگ و نورگیر آن اشاره کرد؛ علاوه بر نورگیر بودن، سالن آن با نورپردازی مهندسی شده تزئین شده است، که فضا را بسیار زیباتر و دلنشین تر کرده است؛ این ویلا دارای 3 اتاق خواب است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد و 

تاسیسات گرمایی مثل گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، درب ریموت دار، انباری داخل ملک و.... را  دارا می باشد. 

ویلا غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم ‌ترین آن امنیت است ندارند، پس با خرید این ویلای شهرکی جنگلی با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته و ویلا دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت، خرید خود را تضمین کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از دیگر امکانات داخلی ویلا، می‌توان به سیستم گرمایش از کف کاملا هوشمند آن اشاره کرده و سند ویلا شش دانگ، پایان کار و عرصه و اعیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما عزیزان این ویلای دوبلکس را پیشنهاد می کنیم.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17575
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه