صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا لاکچری در چمستان

فروش ویلا لاکچری در چمستان

671

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17596
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا لاکچری در چمستان 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

با ما همراه باشید، تا شما عزیزان یک ویلا لوکس در یکی از شهرهای فوق العاده زیبا در چمستان و در یکی از مناطق سرسبز، معرفی نماییم.

ویلای پیشنهادی با بنای دوبلکس به مساحت 200 متر مربع و در زمینی به متراژ 300 متر مربع ساخته شده است، این ویلا جنگلی با سازه ای مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی واقع شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست، روی لینک کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز می باشد، قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات گاز، هود و کابینت می باشد، و نیز این ویلای جنگلی دارای 3 اتاق خواب بوده که در اتاق آن کمد دیواری تعبیه شده است، همچنین اتاق آن به صورت مستر می باشد، این ویلا دوبلکس جنگلی دارای چشم انداز جنگل و طبیعت و ویوی همیشگی و ابدی به دریا و کوهپایه و جنگل می باشد.

در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، و نیز برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای این ویلای جنگلی می باشد.

یکی از محاسن اصلی، همین نوساز بودن ویلاست، و در یکی از بهترین موقعیت مکانی در خارج از روستا و در نزدیکی شهر می باشد، و گزینه دیگر داشتن مجوز ساخت و پایان‌ کار و اسناد رسمی می باشد، و در نهایت ویلا در شهرک به عنوان ویلای شهرکی و دارای سند مالکیت خواهد بود، فروش ویلا شهرکی در شمال در همه نقاط ساحلی و جنگلی یافت می ‌شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلا دوبلکلس جنگلی داشته است.

برای مشاهده  و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک کلیک کنید. 

 این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، تراس … می باشد، همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز و گرمایش از کف و پکیچ دیواری تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در ویلا استفاده شده است.

فروش ویلا سند دار در بخش ویلا سازی در شمال حکم معامله با اطمینان کامل دارد، زیرا  یکی از موارد فروش راحت ویلا، داشتن سند برای آن است و همین مساله خریدار را نیز از خرید مطمین می‌کند، و داشتن سند ویلا یکی از نکات مهم قرار داد در هنگام خرید ویلا در شمال می‌ باشد.

برای مشاهده خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط با مجموعه ویلا دنیز کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17596
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه