صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس فول امکانات در شمال

خرید ویلا دوبلکس فول امکانات در شمال

644

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
10،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17599
زمین
400 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس فول امکانات در شمال 

 

صیقل روح با سفر به شمال!

این ویلا لاکچری در سازه دوبلکس در منطقه ساحلی و جنگلی در 400 متر مربع مساحت زمین، و 330 متر مربع مساحت زیربنای کلی این ویلا در شمال می باشد، در این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلا در نوشهر آشنا خواهید شد.

هنگامی که یک ویلا به صورت تکمیلی و فول امکانات با معماری خاص و زیر نظر مهندسین و معماران مجرب و حرفه ایی در یکی از شهرک های برند در نوشهر طراحی و احداث شده است، دارای طرفداران و متقاضیان بسیاری می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلا از حیاط سازی زیبا با ترکیب از درختان کاج و درختان میوه، و گل و گیاهان زینتی، فضای داخلی ویلا را به ویلای لاکچری با فضای بسیار زیبای با وجود باربیکیو و الاچیق مدرن و اب نمای شیک و استخر جلوه خاصی بخشیده است، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد، بازدید از این ویلای بسیار لاکچری را از دست ندهید.

 این ویلا جنگلی دارای زمینی به وسعت 400 متر دارای 4 اتاق خواب مستر با کمد دیواری و امکانات کامل، با یک آشپزخانه با کابینت های درجه یک، هود، سینک، شیرآلات با بهترین برند از ترکیب رنگ های بینظیر طراحی شده است، سونا، جکوزی، استخر، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل مانند؛ کولر اسپلیت، شومینه، شوفاژ، گرمایش از کف،  درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و... را دارا می باشد، و در کل این ویلا از بهترین متریال برای ساخت این ویلا استفاده شده است.

خرید ویلا دارای اسناد رسمی مهم ترین بخش یک ویلا می باشد، و اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، یعنی تمامی سندها مثلا سند شش دانگ، که مالکیت ویلا به صورت کامل به مالک تعلق می گیرد، و دیگر اسناد به تک برگ، شش دانگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد، که یک خرید با اطمینان کامل می باشد، که خوشبختانه این ویلا تمام اسناد و مدارک را داراست.

حیاط این ویلا از سنگ و سرامیک درجه یک است و با  تراس دلباز و رئوف گاردن لاکچری با باغچه کاری، زیبایی که طراحی شده است فضای دلنشینی را ایجاد کرده است، که این  ویلای ساحلی دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت؛ نصف نقد و مابقی به صورت اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی در شمال را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما متقاضیان محترم می باشد.

 در سایت ویلا دنیز فایل های متنوع از خرید ویلا در شمال و  خرید ویلا سند دار و خرید ویلا جنگلی و  خرید ویلا در شهرک و  فروش ویلا استخردار  و... کافیست روی لینک های مشخص شده کلیک کنید، تا فایل های دیگر را در سایت ویلا دنیز دیدن فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17599
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه