صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس فول فرنیش در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس فول فرنیش در نوشهر

730

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
6،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 17602
زمین
500 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس فول فرنیش در نوشهر 

 

 

خرید ویلا دوبلکس در یکی از شهرهای برند استان مازندران در نوشهر یکی از بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، و این ویلا که دارای 500 متر مساحت زمین  و بنا 400 متر است یکی از  لوکس ترین ویلاهای این شهرک می باشد که از نظر ابعاد زمین بیشترین مساحت را دارا می باشد،.

این ویلا دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر نوشهر می باشد، حیاط این ویلا از سنگ درجه یک است و با باغچه کاری زیبایی که طراحی شده است فضای دلنشینی را ایجاد کرده و نیز در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است.

این ویلا دوبلکس لاکچری، در یکی از شهرک های برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را آسوده می کند، و تمامی انشعابات و الزامات ضروری مانند؛ آب و برق و گاز را دریافت نموده است.

پرداخت برای  خرید ویلا نماسنگ  بصورت نقد و اقساط می باشد، به گونه ای که شما خریداران محترم با پرداخت نصف مبلغ به صورت نقد و الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر  کلیک کنید.

کف سالن این ویلا از سنگ درجه یک ساخته شده، نمای این ویلا سنگ کاری شده با درب ضد سرقت و کابینت و تجهیزات با بهترین کیفیت و با نورپردازی زیبا در سقف و... توجه خریدارانی که قصد خرید ویلا در نوشهر را داشتند را به خود جلب نموده است، بازدید از این ویلا جنگلی را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

 این ویلای دوبلکس دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، درب ضد سرقت، شوفاژ و شومینه و پارکینگ و انباری و دارای 4 اتاق به صورت مستر می باشد، و متریال درونی ویلا نظیر کابینت از نوع ام دی اف درجه یک، تجهیزات آشپزخانه مانند هود، شیرآلات، سینک با بهترین کیفیت می ‌باشد و به صورت کامل در آشپزخانه اجرا گردیده و زیبایی خاصی از لحاظ معماری به فضای داخلی و نشیمن کنار آشپزخانه بخشیده است، که شما عزیزان با خرید ویلا در شمال دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه و... نمی باشید.

این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز می باشد، که توسط پنجره های دوجداره بزرگ نور کافی به سالن وارد می شود که زیبای خاصی به ویلا بخشیده است، و نیز این ویلا جنگلی در نوشهر دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر نوشهر است.

تمامی ویلاها در شمال دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، شما با خرید ویلا سند دار میتوانید، نسبت به خرید خود آسوده خاطر باشید.

اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش  در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و در هوای پاک شمال لذت ببرید، ما حتما 

خرید ویلا در شهرک و در نوشهر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم، و  برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17602
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه