صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید دوبلکس ویلا نما انگلیسی سنددار در چمستان

خرید دوبلکس ویلا نما انگلیسی سنددار در چمستان

549

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17658
زمین
270 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید دوبلکس ویلا نما انگلیسی سنددار در چمستان

سلام به همه ی هم وطنان و هم میهنان عزیز و بزرگوار؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و زندگیتون پر از شادی و نشاط.

 با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما انگلیسی سنددار در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، با نگاه گرمتان ما را دنبال کنید.

این ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جنگل های سر سبز و دست نخورده و همچنین کوهستان های زیبا، در صنعت گردشگری پیشرفت چشم گیری داشته است؛ به همین دلیل، ساخت و ساز هم طی سال های نه چندان دور رونق زیادی پیدا کرده است؛ از همین رو، سالانه افراد زیادی از اقسا نقاط کشور به این شهر زیبا سفر می کنند؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا چمستان هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای سایت ویلا دنیز دید کنید.

ابتدا از نمای ویلا شروع می کنیم؛ نمای این ویلای دوبلکس به صورت انگلیسی و با ترکیبی از سنگ و آجر طراحی و اجرا شده است؛ نما انگلیسی دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و در شمال طی سال ها قبل پیشرفت زیادی داشته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما انگلیسی کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، 270 متر و متراژ زیربنای مفید آن هم 280 متر می باشد؛ 3 اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که تمامی آن ها دارای حمام و سرویس بهداشتی می باشند و به زبانی دیگر، مستر هستند.

این ویلای نوساز که در سال 1399 بنا شده است، دارای امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز می باشد.

طراحی این ویلا همانطور که از عکس و عنوان پیداست، به صورت دوبلکس است؛ ویلاهای دوبلکس از 2 طبقه تشکیل می شوند؛ طبقات این نوع ویلا به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا در نظر گرفته می شود، به یکدیگر متصل می شوند؛ یکی از مزایای مهم ویلاهای دوبلکس

متراژ مساحت زیربنای بالای آن می باشد؛ اما یکی از معایب این نوع ویلا، قیمت بیشتر آن نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ دلیل گرانتر بودن این نوع ویلا، امکانات بیشتر و زمین بیشتر می باشد؛ اگر شما هم از افرادی هستید که خانواده پر جمعیتی دارید، خرید ویلا دوبلکس بهترین گزینه برای شما است.

پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است که به وسیله لوستر و هالوژن تزئین شده است.

در اتاق نشیمن، تی وی باکس در نظر گرفته شده است که زیبایی داخلی ویلا را چندین برابر افزایش داده است؛ همچنین پوشش دیوارهای آن از کاغذ دیواری های مرغوب می باشد.

تاسیسات گرمایشی ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری و تاسیسات سرمایشی آن هم شامل کولر اسپیلیت است که همه ی آن ها به صورت کامل نصب می باشند.

چشم انداز و ویوی این ویلای دوبلکس به سمت جنگل بوده و بسیار آرامش بخش است.

حیاط این ویلا بزرگ و دلباز بوده به طوری که می توانید چندین ماشین را در آن جای دهید؛ باغچه ویلا هم دارای انواع گیاهان زینتی و درختان زیبا و تنومند می باشد.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست با مشاورین و کارشناسان ما به صورت آنلاین و از طریق پر کردن فرم در خواست مشاوره در ارتباط باشید؛ همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مجموعه دنیز ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17658
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه