صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس لاکچری شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس لاکچری شهرکی در نوشهر

669

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
10،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17663
زمین
400 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری شهرکی در نوشهر

سلام و ارادت خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمنئ؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار کانون گرم خانواده، لحظات خوشی رو در حال سپری کردن باشید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا به همراه شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس لاکچری شهرکی در نوشهر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای لاکچری همانطور که گفته شد، در نوشهر واقع شده است؛ نوشهر به دلیل داشتن جنگل و دریا در کنار هم، به یکی از قطب های گردشگری استان ماندران تبدیل شده است؛ به همین دلیل مشتریانی که به فکر خرید ویلایی هستند که دسترسی آسان به جنگل و دریا را داشته باشد، مطئنن نوشهر را انتخاب می کنند؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید و فصد خرید ویلا نوشهر را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 ابتدا به یکی از مهم ترین مسائل در زمینه خرید ویلا در شمال می پردازیم؛ شرایط پرداخت.

شرایط پرداخت این ویلا برای راحتی هر چه تمام تر شما عزیزان، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ به گونه ای که شما عزیزان تنها بخشی از مبلغ ویلا را نقدا پرداخت کرده و الباقی آن را می توانید طی اقساط چند ماهه بپردازید.

 متراژ کل زمین این ویلای لاکچری، 400 متر می باشد که 330 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 4 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین نا گفته نماند که تمامی اتاق خواب ها دارای نور گیر فوق العاده ای هستند و در ابعاد و اندازه استاندارد طراحی شده اند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

 موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی می باشد؛ به گونه ای که دسترسی آن به مراکز رفاهی مانند سوپر مارکت، قصابی، نانوایی و ... بسیار راحت می باشد؛ همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های این ویلای دوبلکس، دسترسی آسان آن به دریا و سواحل زیبای دریای خزر می باشد؛ از همین سو برای کسانی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، این ویلای استخردار گزینه ایده آلی می باشد.

 دکوراسیون و متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و شیک می باشد؛ به گونه ای که شما نمی توانید هیچ نقصی در آن پیدا کنید؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت، هود و گاز رمیزی می باشد؛ دیوارهای ویلا با کاغذدیواری و آیینه کاری تزئین شده است؛ پوشش کف از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری می باشد.

از دیگر مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 به طمین متراژ بالای این ویلا، حیاط و محوطه سازی آن بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ همچنین در حیاط ویلا، انواع گیاهان و درختان به همراه آلاچیق و باربیکیو در نظر گرفته شده است.

اما یکی از ویژگی هایی که این ویلا را از بقیه ویلاها متمایز می کند، داشتن استخر و جکوزی است؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا استخردار هستید، کلیک کنید.

 

برای کسب مشاوره رایگان، نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17663
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه