صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ دوبلکس لاکچری جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ دوبلکس لاکچری جنگلی در چمستان

577

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نضف نقد الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره
کد ملک 17665
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس لاکچری جنگلی در چمستان

با عرض سلام‌ و خسته نباشید خدمت همراهان همیشگی سایت تخصصی دنیز ویلا؛ حالتون چطوره؟

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای لاکچری دوبلکس جنگلی نما رومی که در منطقه چمستان بنا شده است را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس در چمستان را دارید، تا پایان آگهی ما را همراهی کنید.

شهر چمستان شهری کوهستانی بوده و از جنگل های بکر و گسترده ای نیز بهره مند می باشد؛ این شهر به دلیل جاذبه های طبیعی خدا دادی، هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی می باشد؛ از کوه های مهم این شهر می توانیم به گزناسرا، واز، لارک و ... اشاره کنیم؛ این شهر زیبا به دلیل کوهستانی بودن، دارای آب و هوایی استثنایی می باشد؛ پس اگر شما قصد خرید ویلا چمستان را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

این ویلای جنگلی به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ حتما شما بزرگواران آشنایی قبلی با ویلاهای دوبلکس دارید؛ اما من نیز توضیح مختصر و کوتاهی را خدمتتان عرض میکنم:
ویلاهای دوبلکس از دو طبقه تشکیل شده اند که عموما به وسیله راه پله ای که در داخل ویلا در نظر گرفته می شود، به یکدیگر‌ متصل می شوند؛ این سبک از ویلاها به دلیل پخش شدن بخش های مختلف یک خانه در دو طبقه، عموما دارای نشیمنی بزرگ تر و دلباز تر می باشند و فضای بیشتری را در اختیار ساکنین خود قرار می دهند.

نمای خارجی این ویلای دوبلکس به صورت رومی و با بهره گیری از سنگ و آجر طراحی و ساخته شده است؛ نمای خارجی ویلا به دلیل استفاده از سنگ، دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد و در دراز مدت جذابیت و زیبایی خود را حفظ می کند؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای لاکچری ۳۰۰ متر و زیر بنای آن ۲۰۰ متر می باشد؛ این ویلا باغ جذاب، نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است.

تمامی انشعابات ویلا باغ به طور اختصاصی نصب می باشد.

این ویلا باغ نمارومی، دارای سند شش دانگ عرصه و عیان، مجوز ساخت و همچنین پروانه پایان کار می باشد که لذت یک خرید مطمئن را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کلیک کنید.

تمامی امکانات رفاهی ویلا مهیا بوده و همچنین این ویلا باغ در نزدیکی جاده اصلی و فروشگاه هایپرمی، قصابی و خانه بهداشت قرار گرفته است.

از دیگر امکانات جذاب ویلا می‌ توانیم به محوطه آن که به دست طراحان خوش سلیقه و با ذوق طراحی و ساخته شده است اشاره کنیم.

این ویلای لاکچری دارای ۳ خواب می باشد که برای راحتی ساکنین به صورت مستر طراحی و ساخته شده است؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک و سقف آن به وسیله کناف و لوستر تزئین شده است؛ دیوارهای ویلا به وسیله کاغذدیواری و آینه کاری زینت داده شده اند؛ آشپزخانه ویلا به کابینت های هایگلاس تورک، گاز رومیزی و هود مجهز شده است؛ سرویس بهداشتی ویلا به صورت ایرانی و فرنگی می باشد؛ از دیگر امکانات جذاب ویلا می‌ توان به شومینه و باربیکیو اشاره کرد.


در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر می توانید با مشاورین حرفه ای ما به شکل کاملا رایگان در ارتباط باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.
به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17665
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه