صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا فوق لاکچری در نوشهر

خرید ویلا فوق لاکچری در نوشهر

732

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17671
زمین
350 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فوق لاکچری در نوشهر 

 

ویلای پیشنهادی با بنای دوبلکس به مساحت 250 متر مربع و در زمینی به متراژ 350 متر مربع ساخته شده است، و این ویلای دوبلکس جنگلی با سازه ای کلاسیک و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و ساحلی در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین با امنیت بالا و با چشم انداز جنگل و دریا، در نوشهر زیبا واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز مدرن با طراحلی داخلی فوق العاده لاکچری می باشد که نور زیبای از طریق پنجره های دوجداره و بزرگ وارد سالن می شود، و زیبای خاصی به آن بخشیده است، قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات و تجهیزات کامل و با بهترین برند از قبیل؛ گاز، هود و کابینت، سینک و... می باشد، برای این ویلای جنگلی ۳ اتاق خواب به صورت مستر تعبیه شده است.

 برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و  خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مستر به چه معناست؟

امروزه تمامی ویلاها و ساختمان های نوساز، دارای اتاق های مستر می باشند، یعنی هر یک از این اتاق خواب ها دارای متراژ استاندارد و نیز دارای امکانات کامل مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام می باشد، این امکانات یک امتیاز مثبت برای ساختمان در نظر گرفته می شود.

این ویلا جنگلی در نوشهر دارای رئوف گاردن و یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز به جنگل و طبیعت شهر نوشهر و این شهرک برند و لوکس می باشد، زیرا این شهرک دارای محوطه سازی شیک با درختان و گیاهان زینتی، چراغ های لوکس و کف سنگ فرش شده که باعث زیباتر و خاص تر شدن محیط ویلا شده است، می باشد.

همانطور که می دانید ویلا غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهمترین آن امنیت می باشد را ندارد، پس با خرید ویلا در شهرک در یکی از مناطق جنگلی زیبا خرید خود را تضمین کنید، زیرا این ویلا دارای شخصی با نام نگهبان که 24 ساعته از محیط محافظت می کنند، از ویلای شما عزیزان محافظت می کند.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای و به روز این ویلای جنگلی می باشد، محوطه این ویلا دوبلکس در نوشهر با گلها و درختان زیبا تزئین که بر زیبایی این ویلا شهرکی در رویان بسیار تاثیر گذار است و همچنین این نکته در ارزش گذاری فروش ویلا جنگلی در شمال تاثیر گذار است.

در آخر این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی، فروشنده محترم برای دریافت مبلغ ویلا، شرایط بینظیری در نظر گرفته است، این شرایط اعم از: نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی و  خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17671
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه