صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا لوکس در شمال

خرید ویلا لوکس در شمال

669

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف تقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17672
زمین
420 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لوکس در شمال 

 

با سلام خدمت شما عزیزان، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا ارزنده در نوشهر، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

خرید ویلا نما مدرن به دلیل ظاهر مدرن و لاکچری و داشتن یک تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، امروزه طرفداران بسیاری دارد.

این ویلای جنگلی دارای 420 متر زمین و مهندسی ساز در منطقه جنگلی با ویوی ابدی بفروش می رسد، و متریال ساخت این ویلای دوبلکس جنگلی سند دار درجه 1 بوده و توسط مهندسین و معماران حرفه ایی در یکی از شهرک های برند نوشهر طراحی و احداث شده است، همان طور که می دانید ویلا در شهرک دارای امنیت بالایی می باشد، که توسط نگهبان مجموعه، این شهرک به صورت 24 ساعته محافظت می شود، در این صورت خرید ویلا در شهرک یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد.

نمای بسیار زیبای این ویلا لاکچری، به صورت نماسنگ طراحی شده است؛ خرید ویلا نماسنگ  در شمال به دلیل مقاومت بالای سنگ در مقابل تغییرات جوی هوا، طرفداران بسیار زیادی دارد، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس ساحلی، سند دار بوده و اسناد آن به صورت کامل تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار و همچنین سند آن به صورت شش دانگ می باشد، خیالتان بابت این ویلا از لحاظ سند میتوان راحت باشد، و اسوده میتوانید این ویلا مدرن را خریداری کنید، و بعد از معامله مالکیت ویلا به خریدار تعلق می گیرد، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار دیگر، کلیک نمایید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا جنگلی دارای 200 متر مربع بنای ساختمان و 420 متر مربع مساحت زمین این ویلای زیبا می باشد، با نمای کلاسیک و سبک خاص در یک شهرک برند در نوشهر خودنمایی می کند.
متریال کاربردی در سیستم گرمایش و سرمایش ویلا از تجهیزات مهم و کاربردی مانند؛ شوفاژ، گرمایش از کف، شومینه، پکیج دیواری و اسپلیت و... می باشد، که شما خریداران محترم با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی برای ویلا خود ندارید.
برای این ویلای زیبا سازه ای دوبلکس و مدرن با 3 اتاق به صورت مستر و با امکانات دیگر مانند؛ سرویس  بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و سونا، انباری داخل ملک و حیاط که می توانید وسایل غیر کاربردی و مهم خود در این مکان نگه داری نمایید، را دارا می باشد و هم چنین این ویلا دارای طراحی داخلی مدرن و شیک با استفاده متریال روز با کاغذ دیواری و نورپردازی و چوب و... اکازیون دیزاین شده است.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

در آخر این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی، فروشنده محترم برای دریافت مبلغ ویلا، شرایط بینظیری در نظر گرفته است، این شرایط اعم از: نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17672
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه