صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس در نوشهر

فروش ویلا دوبلکس در نوشهر

729

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17678
زمین
330 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، این ویلا جنگلی در نوشهر شمال کشور دارای یک منظره فوق العاده و امنیت بالا می باشد، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلا ارزنده آشنا شوید.
این ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر تا حد امکان به دریا نزدیک بوده و یک نمای زنده و دلنشین و بروز رو به طبیعت همیشه سرسبز نوشهر داشته است، و اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد، و دارای امکانات و امتیازات کامل می باشد.

برای مشاهده خرید ویلا نما مدرن و خرید ویلا دوبلکس و کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا در نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای آن دسته عزیزانی که قصد  خرید ویلا در شمال را دارند می باشد، این ویلای جنگلی در نوشهر با بنای دوبلکس به مساحت 250 متر مربع و در زمینی به متراژ ۲30 متر در منطقه خوش آب و هوا ساحلی قرار دارد، سبک مدرن ویلا علاوه بر آن که زیبایی خاصی به ویلا می‌ بخشد، و باعث لوکس تر و کاربردی تر شدن ویلا می شود، و نیز باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد، همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری و ارزش گذاری ویلای جنگلی شده است.

 این ویلای دوبلکس دارای ۳ اتاق خواب می باشد که ۳ اتاق آن نیز مستر می باشند، و این ویلا در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، در یکی از شهرک های برند همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر و فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی و ساحلی در نوشهر واقع شده است، و خرید ویلا سند دار به صورت اقساطی خود امتیاز بزرگی است، این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت، نقد و اقساط می باشد، که می توانید خرید ویلا اقساطی را در شمال تجربه کنید.

این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر درب ضد سرقت، انباری داخل ملک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… می باشد.

همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاژ تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپلیت در جاهای مختلف ویلا استفاده شده است.

 خرید ویلا در شهرک یکی خرید بسیار با امنیت می باشد، زیرا شهرکی بودن یعنی وجود نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی که از ورود افراد متفرقه در مجموعه جلوگیری می کند، که امنیت ویلا دو چندان می کند.

قیمت ویلا جنگلی با توجه به سازه مدرن آن و موقعیت خاص و بی‌ نظیر جنگلی و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، دارای قیمت مناسبی می باشد،  شرایط خرید ویلا، به صورت نقدی و مابقی اقساط و حتی شرایط معاوضه کردن نیز برای پرداخت مبلغ این ویلا در نظر گرفته شده است، و شما می‌ توانید صاحب یکی از زیباترین ویلایی شهرکی در محدوده‌ بی ‌نظیر جنگلی در شمال شوید، برای ارتباط با همکاران ما می توانید از کلید تماس با ما استفاده کنید.

هر چه از زیبای و امکانات این ویلا جنگلی و موقعیت مکانی این ویلا در نوشهر بگوئیم کم است، بازدید از این ویلا ارزنده در شمال را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17678
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه