صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نمامدرن جنگلی در امام زاده عبدالله

خرید ویلا نمامدرن جنگلی در امام زاده عبدالله

647

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17679
زمین
240 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نمامدرن جنگلی در امام زاده عبدالله 

 

شهر آمل یکی از شهرهای استان مازنداران محسوب می شود، که با شهرهای محمودآباد، نور، چمستان و بابلسر و... در یک مسیر و با فاصله بسیار کم از یکدیگر قرار دارند، آمل به دلیل موقیت جغرافیایی دارای سه منطقه جنگلی، ساحلی و کوهستانی می باشد، از این سوی تنوع ویلا در آمل بسیار بالا می باشد، و گزینه های بسیاری برای انتخاب ویلا در آمل پیش رو دارید، آمل جزو شهرهای قدیمی و دارای امکانات کامل مانند؛ بیمارستان امام خمینی و بیمارستان خصوصی شمال، زیباترین دانشگاه غیرانتفاعی و... می باشد.

اگر متقاضی خرید ویلا در شمال و در شهرستان آمل هستید، ویلاهای موجود در شهرک با قیمت مناسب‌ تر، سبک و نوع سازه متنوع ارائه شده است، خرید ویلا جنگلی در آمل در بهترین منطقه از زیباترین جنگل‌ های شهر، در اختیار شما خریداران عزیز قرار گرفته است، این ویلای شیک و زیبا، در منطقه امام زاده عبدالله، داخل شهرک تهرانی نشین با امنیت بالا و در سازه دوبلکس با زیربنای 220 متر مربع و 240 متر مربع مساحت زمین این ویلای جنگلی در آمل می باشد.

 این ویلا جنگلی با بنای دوبلکس دارای سالن هایی در هر طبقه، و3 اتاق خواب به صورت مستر، آشپزخانه ای با تجهیزات کامل و با حیاط بزرگ محوطه سازی شده با درختان و گیاهان زینتی دیزاین شده است.
از  ویژگی های این ویلا نوساز، میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

نمای شیک و مدرن، تراس بزرگ رو به جنگل با چشم انداز فوق العاده کوهپایه های شمال، حیاط موزائیک شده با باغچه های گل و درخت کاری شده، داخل ویلا دیزاین شده با کابینت شیک، کاغذ دیواری، کف سرامیک شده، درب ضدسرقت و پنجره های دوجداره حفاظ دار، نصب بودن همه انشعابات مانند آب و برق و گاز، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل نظیر؛ اسپلیت، شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و.... از امکانات این ویلای استخر دار در آمل می باشد، برای بازدید از این ویلای دوبلکس می توانید از مشاوران دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 لازم به ذکر است، که این ویلا لاکچری زیبا استخر دار می باشد، و برای آن دسته عزیزانی که علاقمند به خرید ویلا استخر دار را در شمال دارند، پیشنهاد بسیار مناسب برای متقاضیان خرید ویلا در آمل می باشد.

می گویند آرامش را در سایه طبیعت می توان یافت، این ویلای جنگلی همانطور گفته شد در بهترین منطقه در جوار جنگل و دریای خزر احداث شده است، که با وجود پنجره های بزرگ و قدی دوجداره باعث شده نور کافی به داخل ویلا وارد شود و فضای داخل را زیبا نموده است، و همچنین دید خوبی به شهر داشته باشد.

برای مشاهده و  خرید ویلا ارزان کافیست روی لینک کلیک کنید و اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17679
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه