صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا لوکس در حومه نور

خرید ویلا لوکس در حومه نور

1042

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
7،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17682
زمین
800 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لوکس در حومه نور 

 

خرید این ویلای شهرکی استخردار با توجه به موقعیت عالی و داشتن 4 خواب مستر در مساحت زمین 800 متر مربع با بهترین امکانات و نیز دارای سند شش دانگ، عرصه و عیان، با سازه‌ ای مدرن لوکس دوبلکس به متراژ 280  متر مربع در نور زیبا طراحی و توسط مهندسین مجرب شمال احداث شده است.

این ویلا در سال 1398 تمامی انشعابات و الزامات ضروری مانند؛ کنتور برق، گاز، آب را دریافت نموده است، برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

انتظار خرید ویلای دوبلکس استخردار با مبلغ مناسب در شمال نباید داشت، زیرا به دلیل موقعیت مکانی، نوع سازه لوکس با امکانات کامل مانند استخر و سونا، جکوزی، نصب تمامی تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ و شومینه و... و حتی تمامی اتاق خواب ها به صورت مستر می باشد، در این صورت ویلا در شهرک با امتیازات مثبت اصولا دارای قیمت بالاتری می باشد، و هم چنین ارزش ملک و ویلا بالا خواهد بود، خوشبختانه  این ویلا برای  پرداخت مبلغ، شرایط بینظیری در نظر گرفته شده است، که شما خریداران عزیز توسط فروشنده می توانید توافق نمایید، زیرا این ویلا را می توانید به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط پرداخت نمایید، و صاحب یکی از ویلاهای لوکس در نور شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در مورد محاسن خرید ویلا در نور میتوان به منطقه جنگلی بودن، و دسترسی به مناطق گردشگری و تفریحی و... بسیار آسان و راحت می باشد، که می توانید تعطیلات و اخر هفته خود را در شمال زیبا به سر ببرید.

فروش ویلا جنگلی و فول امکانات یکی از قشنگ ترین و بهترین شهرک های منطقه با تمام امکانات رفاهی و تفریحی جزو ویلا در شهرک لاکچری در نور، با حیاط زیبا که توسط درختان و گل و گیاهان تزیئن شده است، و از این سوی نسبت به ویلاهای اطراف با این متراژ زمین در رده بالا قرار دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری در شمال را دارید، باید بدانید که لازمه خرید یک ویلا، ملک و... به بازخورد و سود حاصل از آن بر می گردد، با سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال یک سرمایه گذاری با اینده درخشان در پیش رو خواهید داشت، زیرا شمال کشور به دلیل پیشرفت در صنعت ساخت و ساز ویلا و خرید و فروش ملک، ارزش آن روزانه در حال افزایش می باشد، و سرمایه گذاری باعث می شود، تا به آینده خود رنگ زیباتری ببخشید.

این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز مدرن با طراحلی داخلی فوق العاده لاکچری می باشد که نور زیبای از طریق پنجره های دوجداره و بزرگ وارد سالن می شود، و زیبای خاصی به آن بخشیده است، بازدید از این ویلا زیبا را توسط مشاوران مجموعه  دنیز از دست ندهید.

در آخر این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی، می توانید اقدام به معامله در شمال نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی و 

 خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17682
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه