صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای دوبلکس با سند مالکیت

خرید ویلای دوبلکس با سند مالکیت

785

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17684
زمین
255 متر مربع
بنا
262 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس با سند مالکیت

 

خرید ویلا در شمال را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری در شمال نیز به شمار آورد، زیرا ملک در شمال کشور روزانه در حال پیشرفت می باشد، که شما عزیزان با خرید ویلا در شمال می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم ویلای مورد نظر را برای سکونت و گذراندن تعطیلات و اخر هفته در نظر بگیرید و نیز می توانید بعنوان سرمایه گذاری ویلایی را خریداری نمایید. 

در شمال ویلاها در سازه مختلف و با نمای متفاوت، یا در شهرک احداث شده اند و یا به صورت مستقل!

این ویلا در یکی از شهرک های برند با امنیت بالا، داشتن گیت ورودی با نگهبان 24 ساعته که از ویلای مورد نظر حفاظت می کند، قرار دارد، که شما عزیزان اگر به دنبال خرید ویلا در محیط با امنیت هستید این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شهرستان محمودآباد جزو یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در مازندران محسوب می شود، در این شهر می‌توانید، طبیعت دریا و جنگل‌ را در کنار یکدیگر داشته باشید، یعنی این شهر هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید؛ خرید ویلا در محموداباد در بهترین موقعیت مکانی و در زمین های ساحلی با ویو همیشگی و ابدی به دریا تمام آن چیزی است، که باعث لذت و ارامش را فراهم سازد.

خرید ویلا دوبلکس، برای آن دسته عزیزانی که به دنبال متراژ بالا هستند، این ویلا گزینه خوبی می باشد، زیرا این ویلاها در دو طبقه ساخته می شوند و برای دسترسی به طبقه ی دوم از داخل ساختمان، با راه پله ای در نظر گرفته می شود، و بخش های مختلف ویلا بین این دو طبقه توزیع می شود.

ویلاهای دوبلکس طرفداران زیادی در شمال کشور به دلیل ظاهر شیک و مدرن دارد، برای خرید ویلا دوبلکس در شمال کشور کافیست، روی لینک کلیک کنید، تا با تنوع ویلاها در سایت دنیز آشنا شوید.

خرید ویلای شهرکی با توجه به موقعیت عالی ساحلی و با داشتن 3 خواب به صورت مستر در مساحت زمین 255 متر مربع با بهترین امکانات و نیز دارای سند شش دانگ، عرصه و عیان، با سازه‌ ای مدرن لوکس دوبلکس به متراژ 262  متر مربع در محموداباد ساحلی زیبا طراحی و توسط مهندسین مجرب شمال احداث شده است.

این ویلای ساحلی دارای سالن دلباز مدرن با طراحلی داخلی فوق العاده لاکچری می باشد که نور زیبای از طریق پنجره های دوجداره و بزرگ وارد سالن می شود، و زیبای خاصی به آن بخشیده است، بازدید از این ویلا زیبا را توسط مشاوران مجموعه  دنیز از دست ندهید.

در آخر این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی، فروشنده محترم برای دریافت مبلغ ویلا به صورت نصف نقد و مابقی اقساط در نظر گرفته است، که می توانید اقدام به معامله در شمال نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی و  خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17684
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه