صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نما کلاسیک در شمال

خرید ویلا نما کلاسیک در شمال

663

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17705
زمین
230 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما کلاسیک در شمال

 

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی ویلا دنیز،  این ویلا در شهر ساحلی و جنگلی در نوشهر بنا شده است؛  نوشهر یکی از مهم ترین شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می‌ شود، که به دلیل مجاورت با دریای زیبای خزر، همواره مقصد بسیاری از مسافران از تمامی نقاط کشور بوده و به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ این شهر دارای بیمارستان، فرودگاه، سینما، مراکز خرید و تفریحی شیک و... می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، ویلاهای دوبلکس از دو طبقه تشکیل می ‌شوند، که دارای طراحی داخلی و همچنین نمای زیبای خارجی می باشند؛ برای ساخت این ویلا از مصالح و تجهیزات بیشتری صرف شده است که در این صورت  ویلا دوبلکس در مقابل ویلای نیم پیلوت و فلت، دارای قیمت بیشتری می باشند، برای مشاهده و

خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین ویلا 230 متر می باشد و همچنین متراژ زیربنای آن نیز 22۰ متر است؛ برای این ویلا سه اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که تمامی آنها مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و متراژ استاندارد می‌ باشند.

 نمای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ این نوع ویلاها برای افرادی که به دنبال خرید ویلاهای لوکس و مدرن هستند، بسیار مناسب می باشد، چنانچه شما عزیزان به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم بازدید از این ویلای دوبلکس زیبا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

امروزه خرید ویلا در شهرک به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، گیت ورودی، دوربین مدار بسته و درب ضد سرفت و... متقاضی بیشتری نسبت به ویلاهای مستقل دارد، زیرا امنیت یکی از مهمترین گزینه در هنگام خرید می باشد که قبل از خرید ویلا در شمال باید موقعیت مکانی و امنیت توسط مشاوران مورد بررسی قرار گیرد.

دکوراسیون داخلی این ویلا فوق العاده زیبا بوده و از متریال درجه یک استفاده شده است، کف سالن تماماً از سرامیک پوشیده شده و سقف آن نیز با لوستر و کناف کاری بسیار زیبا  تزیین شده است؛ آشپزخانه دارای هود و گاز رومیزی و همچنین کابینت های درجه یک و مرغوب می باشد.

این ویلای دوبلکس ساحلی دارای سند شش دانگ می باشد که یک خرید مطمئن را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد، و چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا، به سمت جنگل و دریا می باشد که یک فضای بسیار دلنشین و آرام را ایجاد کرده است.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا ساحلی و  خرید ویلا اقساطی و... کافیست به سایت ویلا دنیز  مراجعه کنید، و بر اساس علایق و خواسته خود ویلای مورد نظر را انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز  در اسرع وقت به در خواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17705
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه